sobota, 11 lutego 2017

Mitenki

Akryl z którego zrobiłam czapkę i komin jest bardzo gruby. Ja wciąż chodzę za pomocą kuli łokciowej więc muszę mieć rękawice ( mitenki) w których jest mi łatwiej ją trzymać. Musiałam zrobić je z cieńszego produktu. Miałam w domu kłębuszek wełenki z lnem, już wypróbowany, dobrze się nosi i pierze.W kolorze podobnym do koloru noszonego przeze mnie płaszcza. Powstały mitenki, które nie muszę zdejmować, gdy chcę np. wyjąć coś z torebki.


 Robiłam je na czterech drutach, więc zrobienie drugiej takiej samej nie było łatwe. Wyszłam z wprawy.


Jak widać jest zdjęcie na ludziu ;-)



Biorę udział w różnych rozdawajkach blogowych, patrz prawy pasek na blogu. Od czasu do czasu zostaję wylosowana.



Tym razem z bloga DIY- zrób to sam otrzymałam plik filcu w arkuszach i guziki do ozdobienia i własnoręcznego złożenia ;-)
Pudełeczko z guzikami już rozpakowane , bo musiałam przecież je obejrzeć.
Dziękuję bardzo !!!

Dziękuję za pochwały dotyczące czapki i komina.
Nie napisałam, że jest to wzór Magnolia Marii Sochy, który można nabyć na Ravelry.
Wzór jest prosty, nie ma tu warkoczy, jest tylko dodawanie oczek i robienie dwóch razem, można więc zrobić czapę w jeden długi wieczór. Mnie ograniczał bolący bark.

17 komentarzy:

  1. Ciebie Basiu ogranicza bark a mnie cała ręka i tylko podziwiam dziergadła u innych niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mitenki to świetna rzecz. Bardzo fajnie wyglądają, prosty wzór i pasuje do wszystkiego.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają mitenki dziergane na drutach;) mają w sobie urok;) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mitenki, wyglądają na ciepłe:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ... lubię mitenki. Fajny komplet będziesz miała ... ciągle zimno to się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczne:) Szybkiego powrotu do zdrowia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne mitenki. I gratuluję wygranej. Mnie to się zdarza neizmiernie rzadko.
    I zdrowia pzrede wszystkim.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybkiego powrotu do zdrowia Basiu,chociaż zdaję sobie sprawę,że rehabilitacja długa,jeśli to już po operacji...Mitenki świetne.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne mitenki, to bardzo wygodny dodatek do garderoby.
    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię mitenki ...
    Basiu, toś Ty wszechstronna w tworzeniu pięknych rzeczy :)
    Trzymam kciuki za Twoją rękę, niech wraca do pełnej sprawności ... zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i mi przy moich marznących łapach by się takie przydały....

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mitenki i super leżą na Twojej dłoni. Ładne paznokietki :)
    ps. gratuluję wygranych guzików!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, przydałyby mi się takie mitenki - super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam , że wyszły idealne! Pieknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe :). Zabawa w tworzeniu guziczków jest przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moze i wyszłaś z wprawy, mitenki wyszły prima sort 😃

    OdpowiedzUsuń