wtorek, 14 lutego 2017

Czekoladownik !

U Inki na Klonowej trwa wymianka czekoladowników

http://inkazklonowej.blogspot.com/2017/01/pary-serdecznej-wymiany-czekoladownikow.html


Mój serdeczny czekoladownik pojechał do Carmen , mojej pary wymiankowej.

Po raz pierwszy w taki sposób opakowałam czekoladę. Dwie próby i trzeci czekoladownik wysłałam.
Zasypałam Carmen serduszkami ,  troszkę źle zrozumiałam wytyczne Inki ;-)
A  w wytycznych była mowa tylko o kolorze, banerek mnie zmylił ;-)


W środku jest czekoladka.
A czekoladownik włożyłam jeszcze do pudełeczka.

Potraktowałam wymiankę bardzo dosłownie i niestety nic dodatkowego nie dołożyłam ;-(


Od Carmen dostałam tak ślicznie opakowaną czekoladkę!



Carmen dołożyła do kopertki jeszcze jedną czekoladę i koperty z przydasiami.

16 komentarzy:

  1. Basiu, obydwa czekoladowniki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznymi czekoladownikami się wymieniłyście 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne czekoladowniki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladownik to świetny pomysł do zapakowania czekolady. Rozumiem, że każdy już umie zrobić takie pudełeczko na czekoladę, tylko ja dopiero o tym się dowiaduję. Muszę coś pokombinować, bo warto mieć kilka takich czekoladowników w domu na wypadek nagłej potrzeby. A może ktoś zna jakiś kursik jak się coś takiego robi. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny czekoladownik zrobiłaś Basiu, Twoja połóweczka na pewno zadowolona :) Ja też wysłałam tylko sam czekoladownik bo takie były zasady tej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, oba czekoladowniki są piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój czekoladownik mnie bardzo ucieszył a pudełko z pewnością się przyda. Czekolada zjedzona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne oba czekoladowniki :-)))Serduszka nic tu nie przeszkadzają ,wszak to walentynkowa wymianka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Barbaro, ja go widziałam, na własne oczy! jest bardzo dokładnie przemyślany i zrobiony! I taki ma być, czerwonościooowy! :)

    OdpowiedzUsuń