sobota, 18 lutego 2017

Choinka i strona ksiązki


https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/02/choinka-i-stara-ksiazka-wyzwanie-lutowe.html

 W lutym  wytyczne w zabawie na  Rogatym blogu  to ; 

Kartka z motywem choinki na kartce z książki, papierze nutowym, stronie z gazety. (cyt z Rogatego bloga)
 U mnie jest to kartka z broszury kulinarnej jednego ze sklepów sprzed chyba trzech-czterech lat i choinka origami, spełniłam chyba wytyczne Inki.


Na kartce jest przepis na kutię! 

W komentarzach piszecie o śniegu, u nas tzn nad morzem i niedaleko od morza śniegu niestety nie ma, a szkoda ;-) W Kościerzynie też właściwie oprócz brudnych hałd na poboczu śniegu nie ma.

Po dwóch dniach ćwiczeń jestem okrutnie obolała. Na spacer wyszłam tylko na niecałą godzinkę. 

20 komentarzy:

  1. Piękna karteczka. A kutii nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie , dlatego przepis na nią bez żalu przeznaczyłam na kartkę ;-)

      Usuń
  2. Piękna choineczka :) Ja też blisko morza - okolice Słupska - śniegu brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krajanko!
      Wieki temu wybierałam się na warsztaty do Ciebie, ale przegapiłam i dalej nie spróbowałam jak zrobić lalkę ;-)

      Usuń
  3. Ciekawie poukładana choinka.

    OdpowiedzUsuń
  4. śWIETNA! U nas od dwóch dni pada deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniegi już chyba za nami, za to święta w naszych głowach na okrągło! i kutia się przyda, komuś, kto dostanie kartkę ;) ale widzę, że papier origami też własnej produkcji? łoo! podoba mi się tak poskładana choinka z modułów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Papier nie jest mój, to taki ze sklepu, do tego nie przeznaczony do origami ;-)

      Usuń
  6. Dziękuję wszystkim za komentarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka oryginalna ,choinka bardzo pomysłowa :-DDD Ja tam mam problemy z origami i się tego nie tykam ;-D Kutia też nie leży mi smakowo ,wolę makowiec ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna choineczka :)
    u mnie śniegu ile zechcesz !
    pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i ładna karteczka powstała na wyzwanie u Inki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu super kartka, fajny pomysł z tą kartkę z przepisem . A choinka z origami świetna.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te składane choineczki, ciekawa karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń