środa, 15 kwietnia 2015

Udało się , jeszcze jest środa !


http://www.makneta.com/search/label/yarn%20along

Środa z Maknetą i wieloma innymi czytającymi i robótkującymi blogerkami !

Książki



"Siostry " Danielle Steel przeczytałam z przyjemnością , dobrze jest mieć siostry ( chociaż jedną )

"O krok za daleko" Tiny Seskis czytam od kilku dni. Thriller psychologiczny podobno o zaskakującym zakończeniu zaintrygował mnie tak bardzo, że mam ochotę przeczytać to zakończenie już teraz , mimo że jestem dopiero w połowie książki.
Czasami każda z nas ( tak sądzę ) ma ochotę rzucić dom, rodzinę i zaszyć się gdzieś , gdzie nikt jej nie zna i nic nie będzie musiała ... I zanim zdążymy to pomyśleć już tęsknimy za tym życiem, które chciałyśmy opuścić. Bohaterka "O krok za daleko" zrobiła to, opuściła rodzinę.

Robótki
Na zdjęciu z książkami jest moja próbka lnu z którego kiedyś będzie duży sweter, w zamyśle płaszczyk.
Zafascynowana jestem biżuterią koralikową . W tym tygodniu zrobiłam wisior na sznurze, niestety nie dokleiłam jeszcze zapięcia.
Zrobiłam też dwa listki , nauczyłam sie nowego sposobu łączenia koralików igłą i nitką .


Serduszka z poprzedniego wpisu pojechały dzisiaj do stolicy . Przyłączyłam sie do Akcji Serduszkowej rozpropagowanej przez Atę

15 komentarzy:

  1. Oj to dzieje sie u Ciebie, te koralikowe listki sa przeurocze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak slicznie wygladaja te koraliki, ale narobilas mi apetytu na koraliki, tez bym chetnie sprobowala cos z nich zrobic. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne listeczki, w sam raz na wiosnę.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuda z koralików zrobiłaś! Zupełnie nie znam tej techniki, więc tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zieleń tych listków....co ja gadam...same listki piękne)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Listeczki wyszły zgrabniutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam dłubać w samych takich koralikach i brakowało cierpliwości :P szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna zieleń na zdjęciach i listki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk na drutach ... Jestem bardzo ciekawa jak, to wyjdzie :).

    Listki są śliczne :).

    Ja ostatnio jakoś zaniedbałam czytanie :(.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koralikowe listki wyglądają ślicznie.
    A tej drugiej książki jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne listeczki w soczystym kolorku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam twój zapał do nauki nowych technik. Śliczne te listki.

    OdpowiedzUsuń