środa, 28 lutego 2018

To już dziesiąty rok !



Na początku roku zaczął się dziesiąty rok mojego pisania, najpierw na onet.pl (niestety platforma dzisiaj się zamyka ), teraz tutaj.

Ogłaszam rozdawajkę , candy, zabawę blogową.
Jak zwał, tak zwał, chcę komuś coś podarować !!!

Długo myślałam co to może być, bo ja taka bardziej "wszechstronna" jestem tzn. robię wszystko ale w niczym się nie specjalizuję.

Pomyślałam, że pomimo trwającego już roku oddam w chętne ręce mój kalendarz ozdobiony na warsztatach z Cynką.
Wiem, nie wszystkie chciałyby pod koniec pierwszego kwartału otrzymać kalendarz , będzie więc wybór.  Można sobie zażyczyć mój  niedawno uszyty z dżinsowych spodni organizer
 Będzie jedno losowanie. Wyślę albo kalendarz, albo organizer.

Są chętni?

Piszcie w komentarzach.
Uprzedzam, okładkę robiłam po raz pierwszy, organizer też szyłam na kursie.

Są odważni ?

Zapraszam osoby odwiedzające mnie, dlatego bez banerka, bez ogłaszania na waszych blogach.
Zapisze się 5 osób, będzie dobrze.
Zapisze się 10 będzie cudownie ;-)
15 to już marzenie :-)

Anonimom mówię nie !!!
Chciałabym wszystkich odwiedzić, dlatego proszę o namiar na bloga lub fb.

Czas trwania zabawy dwa tygodnie. W każdym następnym poście, a pewnie ich kilka opublikuję będę przypominała o mojej rozdawajce.

Dla chętnych - kilka scrapków i innych przydasi też się znajdzie.

Dlaczego bez zdjęcia?
Przecież odwiedzacie mnie, znacie ten kalendarz. a właściwie jego  okładkę, znacie organizer.
Kto nie zna niech poszuka na blogu.

Jest jeszcze jeszcze jeden powód braku zdjęcia. Nie ma banerka, nie ma ogłaszania na waszych blogach. Powtarzam to jeszcze raz, bo może ktoś przeoczył moją prośbę
Będę sprawdzała ;-)))

Losowanie , mam nadzieję  że będą chętne , zrobię 14 marca !

70 komentarzy:

  1. To ja się zapisuję, zwłaszcza na cudny kalendarz! I gratuluję 10 lat blogowania - to piękny wynik i pięknie inspirujesz! Rób to dalej! Pozdrawiam
    Cytrulina z bloga cytrulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 1 - Cytrulina - kalendarz
      Dziękuję za udział.

      Usuń
  2. Basiu to jesteś już weteranką ha ha, oczywiście biorę udział i zaklepuje kalendarz, organizer mogę uszyć sama, a tego cuda niestety nie zrobię, gratuluje Jubileuszu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 2 - Dusia - kalendarz
      dziękuję za udział, to taki niepełny jeszcze jubileusz, ale w grudniu i styczniu jest baaardzo dużo rozdawajek ;-)

      Usuń
  3. Basieńko, piękny staż, życzę co najmniej kolejnej dekady w blogosferze :)
    Ustawiam się nieśmiało w kolejce po kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 3 - Pasje Magos - kalendarz
      Cieszę się,że tu jesteś :-)

      Usuń
  4. Też staję w kolejce ... nie mogę się zdecydować, ale chyba jednak kalendarz :)
    Pozdrawiam serdecznie Ataboh z Artystycznego Bohaczykowa :)
    Gratuluję pięknego jubileuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 4 - Ataboh - kalendarz
      Jubileusz będzie w grudniu, teraz jest początek 10 roku ;-)

      Usuń
  5. Gratuluję Basiu tak długiego blogowania (u mnie we wrześniu stuknie 10 lat :) Kalendarz piękny ale tychże ci u mnie dostatek dlatego piszę się na organizer (mam w planach uszyć ... a może nie będę musiała? :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 5 - Danka M.- organizer
      Danusiu, jesteś starszą blogerką, u mnie 10 lat minie dopiero w grudniu ;-)

      Usuń
  6. Gratuluję tylu lat w blogowym świecie , życzę nastepnych z nami :)zpisuję się na candy -kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko, ja też się zapisuję, zwłaszcza na kalendarz.
    I życzę Ci jeszcze wielu lat radosnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 7 - Małgosia X - kalendarz
      Dziękuję za życzenia, lubię tu bywać.

      Usuń
  8. Gratuluję wytrwałości, mój blog już mchem porasta, a Twój całkiem dziarsko się trzyma :-) Chętnie zapiszę się na organizer, świetnie go skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 8 - mp - organizer
      Byłam u Ciebie, rzeczywiście malutko pokazujesz, a robisz takie cuda.

      Usuń
  9. Basiu , u mnie też dziesiec lat w tym roku stuknie, i tez zaczynałam na onecie. W sumie tam poznalysmy sie:)
    Najlepszego! I kolejnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dobrze zrozumiałam/ nie bierzesz udziału w zabawie ?
      Onet i początki miło wspominam, jednak tu jest moje miejsce.

      Usuń
    2. Ja też polubiłam blogspot.

      Usuń
  10. Bardzo chętnie Basiu przyjęłabym organizer, gdyby los uśmiechnął się do mnie:)
    10 lat? Cudownie! Gratuluję i życzę następnych, i następnych, i następnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 9 - kicikicitata - organizer
      Dziękuję równolatko !

      Usuń
  11. Gratuluję tylu blogowych lat! Jeśli pozwolisz, to i ja wezmę udział w zabawie. Ja uśmiechnęłabym się do kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 10 - Mamelkowo - kalendarz
      zaklinaj los, może szczęście się do ciebie uśmiechnie

      Usuń
  12. Dziesięć lat, toż to kawał czasu! Oby tych lat było jeszcze minimum kolejne dziesięć :) Z przyjemnością się zapisuję i uśmiecham się do kalendarza :)
    https://bibliotekahaftu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 11- Ewa Gawlik - kalendarz
      dziękuję za życzenia, uśmiech do kalendarza to dla mnie pochwała.

      Usuń
  13. Kochana gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania!!!
    Ja też z przyjemnością ustawiam się w kolejce po kalendarz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 12 - Donia - kalendarz
      Kolejkę masz zaklepaną ;-)

      Usuń
  14. Gratuluję takiej pięknej rocznicy Basiu :) podziwiam Twoją wytrwałość, bo ja co rusz to myślę o przestaniu blogowania... Życzę uczestnictwa w kolejnych cudnych warsztatach i wielu prac :0 Grzecznie ustawiam się w kolejce i myślę, że 15 osób to tu z pewnością się znajdzie :) Gdyby los się do mnie uśmiechnął to poproszę kalendarz (heheh... w sumie jeszcze nie mam w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 13 -Ula K - kalendarz
      Dziękuję.
      Na robótki nie zawsze mam czas, ale lubię blogowanie więc zawsze znajdzie się cos do pokazania. Warsztaty wręcz pokochałam.

      Usuń
    2. Dla mnie szczęśliwy ;-)

      Usuń
  15. Cudowna rocznica, więc idę do kolejki,ja wolę organizer,zawsze można coś posegregować,życzę kolejnych pięknych lat ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 14 - Urszula97 - organizer
      Dziękuję za udział w zabawie

      Usuń
    2. A mnie też stuknęło 10 lat,

      Usuń
    3. Mnie dopiero w grudniu minie 10 lat, ale bawić sie zaczynam już teraz ;-)

      Usuń
  16. Gratuluję Basiu tej okrągłej rocznicy, bo 10 lat to już coś:-)
    I oczywiście życzę Ci zdrowia i weny na następne lata blogowania:-) Twoim organizerze to się zakochałam, jest cudny! A że mój należało by już wymienić to nieśmiało ustawiam się w kolejkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 15 -Karolina -organizer
      Dziękuję za życzenia, organizer czeka na losowanie

      Usuń
  17. Basiu gratuluję takiej rocznicy! Okazuje się, że ja w tym roku będę świętowała identyczną:) Życzę kolejnych lat tak samo owocnych jak minione!!! Jeśli mogę wybieram organizer, choć kalendarz jest tak samo genialny!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 16 - Gazynia -organizer
      Czytając komentarze przekonałam się,że zaczynających blogowanie 10 lat temu jest nas więcej;-)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. I to wcale nie tak mało nas;)

      Usuń
  18. Gratuluję rocznicy.Biorę udział w zabawie i zapisuję się na organizer.
    Mariola z bloga https://mariolahaft.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 17 - Mariola - organizer
      Dziękuję za udział, pozdrawiam

      Usuń
    2. Mam kłopoty z otwieranie twojego bloga, obraz pojawia się na chwilę, potem jest informacja, że strona nie istnieje ;-(
      dodam, że jest to już drugi blog z którym mam takie same kłopoty.

      Usuń
  19. Czytam często, chociaż nie zawsze komentuję ,ale może organizer.....☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 18 - Maria Ludwiniak - organizer.
      Też tak mam , wpadam czytam, podziwiam i nie komentuję ;-)))

      Usuń
  20. Basiu to już 10 lat ??? az niemożliwe Gratuluję takiej pięknej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.
    Oczywiście że chętnie przygarnę organizer bo ja tak bardziej zorganizowana jestem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 19 - Anna Iwańska - organizer
      Już prawie 10 lat, ale wzięło mnie tak rozdawajkę po zamknięciu bloga na onecie ;-)
      pozdrawiam i cieszę się, że tu jesteś .

      Usuń
  21. 100 lat Basiu to za mało
    W zdrowiu i w pasji - i z sercem wielkim jakie masz.
    Wielkie gratulacje, bo to kawał ciężkiej pracy to blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. buhahaha tyla chętnych o matko Basiu gratulacje :) no i oczywiście nie rezygnuję, bo kto wie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 20 - Anna- ?
      Aniu określ się co chciałabyś ?
      Jak widzisz nie jest dużo zgłoszeń, to tylko ja się tak rozgadałam.

      Usuń
    2. Aniu czy wiesz, że nie można wejść na twój profil ?

      Usuń
  23. Basiu, to już 10 lat? Życzę kolejnych i kolejnych dziesiątek lat w zdrowiu, z ciągłą weną i energią do zdobywania nowych umiejętności. Pozdrawiam ciepło. Basieńko. kalendarze ozdobione różnorako mam a organizer spróbuję uszyć sama. Więc ustępuje miejsca innym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę kolejnych x lat blogowania. Często podczytuję Pani bloga i podziwiam umiejętności. Nie posiadam bloga, nie ma mnie na Facebooku, więc chyba nie istnieję. Dużo zdrowia i sił do tworzenia kolejnych pięknych rzeczy! Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.
      To nie chodzi o to, że ja nie lubię osób nie prowadzących blogi,nie będących na fb. Jednak rozdawajka to pewien sposób reklamy. Chciałabym, by na blogu który wylosuję inni zobaczyli co ja robię.
      pozdrawiam

      Usuń
  25. Piękna,okrągła liczba,gratuluję Basiu:))I zapisuję się,może mi się ten fajny organizer trafi?Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 21 -tonka - organizer
      Pozdrawiam, miło mi że się zapisałaś.

      Usuń
  26. To ja Basiu jestem tylko roczek od Ciebie młodsza w świecie blogowym :).

    Twoja okładka mnie zachwyciła, a środek kalendarza już wiem jak sobie przerobię ;).

    Życzę Ci kolejnych pomyślnych lat blogowania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 22 - raeszka - kalendarz
      Jestem ciekawa co zrobisz z kalendarza jeżeli go wylosujesz ;-)
      Dziękuję za życzenia

      Usuń
  27. Gratulacje ! Życzę jeszcze dużo,dużo lat blogowania.
    Mam w obserwowanych więc niekiedy zaglądam,pozdrawiam i zapisuję się na organizer.
    Mój blog znasz,bo komentujesz moje posty ( za co bardzo serdecznie dziękuję ) https://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 23 - Izabela Jakimowicz - organizer
      Miło mi, że tu do mnie wpadłaś :-)

      Usuń
  28. Gratuluję Basiu to się nazywa okrągła rocznica :). Z chęcią stanę w kolejce po organizer :). Pozdrawiam :)
    minifilcus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 24 - Gosia- organizer
      Kapitalnie, że zechciałaś się zapisać.
      pozdrawiam

      Usuń
  29. Basiu- piękna rocznica :) Gratuluje :) życzę dalszego owocnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wspaniałej rocznicy, tyle lat a do tego wciąż aktywna i stale coś nowego pokazujesz. Podziwiam. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Basiu, ile chętnych na twoje piękne prace. Zresztą ja też chętnie bym coś przygarnęła. Nie będę jednak zabierać losu ani do kalendarza, ani do organizera, za to chętnie przygarnęłabym kilka skrapkow od ciebie 😃
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń