wtorek, 20 lutego 2018

Piąty i szósty ( niestety ostatni) dzień kursu.

Dwa ostatnie dni to szycie organizera.Znowu  spodnie dżinsowe, ich kieszenie, paski, naszywki.





Tak wyglądają organizery wszystkich czterech uczestniczek kursu. 
Zgadniecie, który jest mój ?
Nie będę stopniować napięcia, od razu pokażę moją pracę.


Tak to ten najmniejszy, uszyty z dżinsu i lnu. Ponaszywałam naszywki usunięte ze starych i z noszonych jeszcze przez Ślubnego spodni ;-) Dodałam klucz i zegarek na łańcuszku.





Jeszcze tak do końca nie dopracowałam zawieszenia, ale ja nie wiem gdzie i u kogo będzie wisiał ;-)

Pokażę wam też organizery koleżanek.



Trzecia z koleżanek uszyła maleńki organizer do autka,właściwie taką torebeczkę do powieszenia na drążku skrzyni biegów,  niestety nie mam jego zdjęcia.




To już ostatnie zdjęcie mojego organizera jakie wam pokazuję.

Dziękuję za wszystkie komentarze i "uczestniczenie" razem ze mną na kursie ;-)

23 komentarze:

  1. Pomysłowe, ciekawe wykorzystanie części spodni. Organizer znakomity. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł i fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu jak mam być szczera to Twój organizer podoba mi się najbardziej Jest bardzo praktyczny i przemyślany. Fajne miałaś te warsztaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Już dawno tak bardzo nie podobała mi się moja praca, jak ta. Skromna nie jestem, chwalę się nią na lewo i prawo.
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Basiu, podziwiam, podziwiam, podziwiam. Świetny organizer. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu... oryginalny organizer stworzyłaś
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie dżinsów!
    Idealny organizer do młodzieżowego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zamieniłam się w zbieraczkę wysłużonych dżinsowych spodni ;-)

      Usuń
  7. Podziwiam umiejętności. Jest pani wszechstronna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na wykorzystanie jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych pomysłów jest mnóstwo.W pintereście jest ich zatrzęsienie.

      Usuń
  9. Fantastyczny ten Twój oranizer Basiu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko można wykorzystać. Nawet stare naszywki. Wspaniały organizer 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny gadżet dla każdej scraperki i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń