piątek, 16 lutego 2018

Lutowe kartki z Magos i Jasiową Mamą.

Magos i Jasiowa Mama wymyśliły ciekawe tematy trzeba było je przemyśleć ;-).

Propozycje lutowe

Kartka nr 1 - Walentynki bez czerwieni

Okazało się, że nie było to bardzo trudne ;-) Chociaż nie wiem co o tej kartce powiecie .



Kartka nr 2 - Międzynarodowy Dzień Kota, który obchodzimy 17.02 z  elementem zrobionym z włóczki, wełny, kordonka, muliny (poza haftem)
Moja kartka z kotem ( kotami ) jest karteczką wielkanocną !


Nie jestem oryginalna dodatkowy element z kordonka to kwiaty.
Najpierw karteczką robioną do zabawy miała być ta  zielona kartka. Jednak coś mnie zaćmiło i zamiast zrobionej przeze mnie koronki na kartkę powędrowała kupiona.


Grafikę z kotkami znalazłam na pintereście, jednak nie znalazłam jej autora.

27 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe karteczki :) kociaki są przesłodkie :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja tematów. Kartki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, grafika z kotami jest boska! Super kartki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam mieszane uczucia, gdy korzystam z pinteresta i nie mogę podać autora grafiki.
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Kocie karty wyszły super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, znakomite. Podziwiam pomysł i wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne karteczki. Te kotki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocia karteczka fantastyczna !!!
    Dzięki za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z kotami bardzo mi się podobają:) Zabawne i fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki. Nawet Walentynkowa bez czerwieni bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grafika z "kotkami" jest świetna Haha!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny klimat stworzyłaś na karteczkach!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki z kotami są niezwykle dowcipne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękności! Jakie cuuudne!:)

    OdpowiedzUsuń