piątek, 23 lutego 2018

Prezenty i karty !

Marta wylosowała  mnie w  zabawie  na swoim blogu. Wczoraj otrzymałam śliczny zestaw wycinanek świątecznych.
Pokazuję tylko pojedyncze scrapki. Jest ich o wiele więcej :-)



Nie mam żadnego z wykrojników z których zostały wycięte te scrapki. Brakuje mi kilku kartek wielkanocnych, scrapki przydadzą się.
Marta, dziękuję  bardzo

Kilka dni temu odwiedziły mnie koleżanki. Od jednej z nich dostałam śliczny zestaw wyplatanych z papierowej wikliny pojemników.





Jagoda z okazji Wielkiejnocy robi jajeczka wyklejane wikliną.
Ja dostałam takie 


Dodałam do jajeczka moje kwiatki . Zastanawiam się też jak ozdobić pojemniczki ;-)

Zdjęcia chyba oddają to co chciałam pokazać, post napisany. Mogę odpocząć.
Teraz poukładam karty http://www.epasjans.pl/


To mój ulubiony pasjans.

15 komentarzy:

  1. Świetny ten pojemnik z czapeczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda na punkcie wikliny jest zakręcona jak pokrywka pojemniczka;-)

      Usuń
  2. Same śliczności dostałaś. Jajko z wikliny bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę Jagodzie pochwały.
      Jajeczko to świetny sposób na wykorzystanie małych rureczek ( na boże narodzenie były choinki). A ile pracy przy ich układaniu , by powstał ciekawy wzorek ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Same cudowności a ten pojemniczek z wikliny jest cudowny. nie wspomnę o tym jajeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu twórczyni. Namawiam ja by zrobiła mi abażur na lampę do sypialni.

      Usuń
  4. Basiu, piękne prezenciki. Wiklinowy pojemnik jest rewelacyjny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Upominki powinny cieszyć,są miłym gestem i radują serducho pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem co wyczarujesz z tych scrapków .

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej i wspanialych prezentow, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super scrapki, przydadza Ci sie, pojemniczki wiklinowe super sprawa :).

    OdpowiedzUsuń