sobota, 9 października 2010

To, co zawsze;-)))

Jeżeli "to co zawsze" to pokazuję następne motywy krzyżykowe;
Zakochałam się w tych wzorkach.




Na zdjęciu widać ogromne prześwity, tak naprawdę to ich nie ma;-) Bardzo trudno robi się zdjęcia tej błyszczącej kanwie.

Jeżeli "to co zawsze" to pokazuję co przyniósł listonosz;

Otrzymałam przesyłkę od Agnieszki, to moje wylosowane candy jeszcze z lata. Cierpliwie czekałam, bo najpierw ja w szpitalu, potem Agnieszka zapracowana blogierka , bez wolnej chwili;-)

Dostałam zawieszko-zakładkę.



Prześliczną kartkę, jak zawsze ja rozebrałam ją na części, nie dosłownie oczywiście;-) I śliczne wełenki!



To co otrzymałam w pełni zrekompensowało moje czekanie;-)))
Agnieszko, dziękuję !!!

20 komentarzy:

  1. Basiu, cieszę się, że przesyłka zrekompensowała czas w jakim wysyłałam candy......
    Pozdrawiam serdecznie
    A wzorki cudne
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne choinki :) I gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja majowego jeszcze nie dostałam :( Ale skoro piszesz, że warto czekać, to czekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja też cierpliwie będę czekała, bo też mam nadzieję, że dostanę.
    A ptaszek na choince jest taki fajniutki i pobił Mikołaja. Może nie dosłownie ale jak na razie jest na pierwszym miejscu listy hafcików świątecznych. Lista oczywiście jest stworzona na moje własne potrzeby zachwytu nad Twoimi hafcikami.
    Miłego dnia Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty. Też uwielbiam te wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne hafciki, wzorki proste i jednoczesnie wspaniale! Gratuluje wygranej w candy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje pięknych wygranych !
    Śliczne są Twoje hafciki!
    Dojrzewam do ogłoszenia mojego pierwszego candy.Dopiero dojrzewam...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptaszek na choince jest prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są te Twoje krzyżyki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wygranych, hafciki sa bardzo ladne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafciki.
    Wygrana też fajna. Szczególnie podoba mi się kartka, bo lubię motyw "Babuszki".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafty, pierwszy z ptaszorkiem bardzo mnie urzekł ;-)) Śliczne prezentu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę! Aleś mnie dowartościowała! Artystek! eehhehe to ja właśnie m.in. Ciebie traktuję jako profesjonalistkę i podglądam Twoje prace :D :D :D Niemniej jednak bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli zima na warsztacie? Drzewko u mnie w planach już kolejny sezon, może w tym roku uda się zrealizować. Wzory przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te Twoje xxx - sama się przymierzam do liźnięcia tej techniki...
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace. Ta ptaszyna na choince mnie rozbroiła. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak patrzę na Twoje hafty, to aż sama mam chęć spróbować :))Choć najbardziej to sobie uodobałam Twoje notesiki :)) chodzi mi taki z haftowaną okładką po głowie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Choinka z ptaszkiem jest piękna :) A najbardziej podobają mi się etui na okularki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne urocze hafciki zrobiłaś i dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona Twoimi haftami. Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń