sobota, 2 października 2010

Różowy tydzień

Wszystkie pamiętamy o akcji Różowej wstążeczki rozpropagowanej w zeszłym roku na blogach dzięki jasmin.

W tym roku też nawołuje;

Bądź ambasadorem akcji!




Więcej o akcji można dowiedzieć się tu:

zapachjasminu.blogspot.com

amazonki.org.pl

amazonki.net

Tegoroczną akcją oprócz profilaktyki i informowania organizatorzy chcą
włączyć mężczyzn w walkę z rakiem piersi. To w nich my chorujące żony, matki i córki chcemy mieć oparcie.

17.X.2010
Międzynarodowy Dzień Walki Z Rakiem Piersi



Mam Przyjaciółkę chorującą na raka piersi, ona żyje całym sercem, bawi się i swoim optymizmem zaraża wszystkich wkoło, chciałabym mieć tyle energii ile ma Ona ... trzeba się bawić, przez zabawę łatwiej jest rozpropagować najbardziej poważną akcję. W zeszłym roku też bawiłam się, zrobiłam szydełkową misię z różową kokardką.
W tym roku biorę udział w zabawie organizowanej przez Millu
Jesienną Zabawę z Kokardką - candy

2 komentarze:

  1. Basiu zastanawiałam się przez chwilę gdzie się wpisać...zdecydowałam, że napiszę tutaj. Jestem amazonką od kwietnia 2006, za pół roku minie magiczne pięć lat...dziękuję, że na swoim blogu piszesz o raku piersi bo bardzo ważne jest by każda kobieta pamiętała o badaniach. Ja miałam 35 lat kiedy zachorowałam i trudno było mi uwierzyć, w tak młodym wieku dopadła mnie choroba, której nie spodziewałam się, którą trudno było mi zrozumieć.Teraz wiem, że chorują coraz młodsze kobiety.Dziękuję też za informację o Marzycielskiej Poczcie, z nią też jestem związana dzięki mojemu synkowi Kubusiowi. Wiem ile znaczą dla niego te listy i kartki, marzycielskie dzieciaki mają ogromne szczęśćie, że jest tylu wapaniałych ludzi, którzy dostrzegają ich wyjątkowość a nie tylko choroby i niepełnosprawność. Dziękuję....

    OdpowiedzUsuń