sobota, 18 października 2014

Warsztaty koralikowe

Dzisiaj od rana byłam bardzo podekscytowana.
Powodem nie był wyjazd Ślubnego na tygodniowy rejs na "Zawiszy Czarnym", chociaż będzie niekomfortowo, bo przyzwyczaiłam się ,że jest w domu .
Powodem był mój udział w warsztatach koralikowych prowadzonych przez mistrzynię Swietłanę Karimową


Do MCKu w Słupsku wybierałam się już prawie rok. Dopiero Janola  pisząc mi o odbywających się cyklicznie tam właśnie warsztatach spowodowała,że zainteresowałam sie nimi bliżej.

Dzisiaj robiłyśmy bransoletkę o takim kształcie

to praca Swietłany
my zrobiłyśmy tyle, jedna więcej, druga mniej ;-)

 Tylko Justyna zrobiła całą bransoletkę.
Która bransoletka jest moja przyznam się, gdy zrobię całą ;-)
To były już czwarte warsztaty prowadzone przez Swietłanę. Ja byłam po raz pierwszy, reszta pań po raz trzeci i czwarty .

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takich wspaniałych warsztatów... I czekam na dokończoną bransoletkę :) Bardzo jestem ciekawa...
    Zapraszam też na moje candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zajęcia, w takich warto brać udział ! Bransoletki cudne, nie wiem czemu wydaje mi się że Twoja jest ta czarno biała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jak brać lekcje, to najlepiej u mistrza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie warsztaty.
    Zrobiłyście prawdziwe cuda.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koraliki są mi zupełnie obce, z tym większym podziwem patrzę na te dziewczyny, które opanowały sztukę poskramiania ich. Podziwiam, więc, Ciebie. Myślę, że takie warsztaty mogą bardzo pomóc w ich oswajaniu. Czekam na gotową bransoletkę.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę zazdroszczę:) Ciekawa jestem bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, bo choć coś tam w koralikach potrafię to podpowiedzi mistrzów w swoim fachu bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze tak daleko mieszkasz odemnie chetnie bym z takich warsztaow skorzystala ale moze i u nas ktos poprowadzi cos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię.Czekam na efekt końcowy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite sa piekne te bransoletki , !!! A warsztaty super sprawa, hihi myslał że jestes z siostra na tym zdjęciu , bo jesteście identycznie ubrane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne warsztaty a bransoletki już widzę że będą super

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Cieszę się, że jesteś zadowolona i troszkę zazdroszczę... bo jak widzę prace Swietłany, to wiele ma talentów... i mikromakrama - te cudne plecionki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, Ty jesteś niezmordowana w poszukiwaniu coraz nowych wyzwań. Pozdrawiam i czekam na ujawnienie Twojej bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! bransoletki są śliczne. Bardzo fajnie ze masz możliwość brać udział w takich warsztatach. A możesz mnie nauczyć robić taką bransoletkę ?? Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu pięknych koralikowy cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń