minął dzień

Minął dzień

sobota, 18 października 2014

Warsztaty koralikowe

Dzisiaj od rana byłam bardzo podekscytowana.
Powodem nie był wyjazd Ślubnego na tygodniowy rejs na "Zawiszy Czarnym", chociaż będzie niekomfortowo, bo przyzwyczaiłam się ,że jest w domu .
Powodem był mój udział w warsztatach koralikowych prowadzonych przez mistrzynię Swietłanę Karimową


Do MCKu w Słupsku wybierałam się już prawie rok. Dopiero Janola  pisząc mi o odbywających się cyklicznie tam właśnie warsztatach spowodowała,że zainteresowałam sie nimi bliżej.

Dzisiaj robiłyśmy bransoletkę o takim kształcie

to praca Swietłany
my zrobiłyśmy tyle, jedna więcej, druga mniej ;-)

 Tylko Justyna zrobiła całą bransoletkę.
Która bransoletka jest moja przyznam się, gdy zrobię całą ;-)
To były już czwarte warsztaty prowadzone przez Swietłanę. Ja byłam po raz pierwszy, reszta pań po raz trzeci i czwarty .

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci takich wspaniałych warsztatów... I czekam na dokończoną bransoletkę :) Bardzo jestem ciekawa...
    Zapraszam też na moje candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zajęcia, w takich warto brać udział ! Bransoletki cudne, nie wiem czemu wydaje mi się że Twoja jest ta czarno biała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jak brać lekcje, to najlepiej u mistrza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie warsztaty.
    Zrobiłyście prawdziwe cuda.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koraliki są mi zupełnie obce, z tym większym podziwem patrzę na te dziewczyny, które opanowały sztukę poskramiania ich. Podziwiam, więc, Ciebie. Myślę, że takie warsztaty mogą bardzo pomóc w ich oswajaniu. Czekam na gotową bransoletkę.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę zazdroszczę:) Ciekawa jestem bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, bo choć coś tam w koralikach potrafię to podpowiedzi mistrzów w swoim fachu bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze tak daleko mieszkasz odemnie chetnie bym z takich warsztaow skorzystala ale moze i u nas ktos poprowadzi cos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię.Czekam na efekt końcowy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite sa piekne te bransoletki , !!! A warsztaty super sprawa, hihi myslał że jestes z siostra na tym zdjęciu , bo jesteście identycznie ubrane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne warsztaty a bransoletki już widzę że będą super

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Cieszę się, że jesteś zadowolona i troszkę zazdroszczę... bo jak widzę prace Swietłany, to wiele ma talentów... i mikromakrama - te cudne plecionki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, Ty jesteś niezmordowana w poszukiwaniu coraz nowych wyzwań. Pozdrawiam i czekam na ujawnienie Twojej bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! bransoletki są śliczne. Bardzo fajnie ze masz możliwość brać udział w takich warsztatach. A możesz mnie nauczyć robić taką bransoletkę ?? Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu pięknych koralikowy cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń