niedziela, 19 października 2014

Moja bransoletka

Rzeczywiście tak jak przypuszczała  bożenawdaniec w komentarzu pod poprzednim wpisem  , moja bransoletka jest czarno biała.
By  dojść do w szyciu biżuterii z koralików do większej wprawy , muszę poćwiczyć.
Bowiem tę bransoletkę robiłam baaaardzo długo!

 Najtrudniejsze dla mnie było połączenie tego dużego koralika z bransoletką.
Zaginanie gwoździ ... Masakra.

Swietłana ma już plany co będziemy robić na czterech kolejnych  warsztatach.
Będziemy pracować nie igłą a szydełkiem. Czeka więc nas nawlekanie koralików.


 Mamy robić takie bransoletki ( ta czerwona kolia się tu zaplątała )

Dziękuję za komentarze, witam nowe Osoby wśród obserwujących .

W dalszym ciągu zapraszam na rozdawajkę, niedziela się jeszcze nie skończyła !!!!!!!!

19 komentarzy:

  1. Bardzo aktywnie spędzasz czas Basiu i trochę Ci tego zazdroszczę, bo ja nie zawsze mogę gdzieś wyjechać. Fajnie, że Ci się chce :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, te warsztaty mam na miejscu, 15 minut autobusem, aż nie chce się wyciągać autka !

      Usuń
  2. Nigdy Basiu nie próbowałam wykonać takiej biżuterii, bo wydaje sie bardzo skomplikowana. Tym bardziej podziwiam i czekam na nastepne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ta Twoja bransoletka - długo robiłaś, bo dopracowana jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bransolrtka mnie wciągnęły koralikowe sznury na szydełku ale z szyciem to nie umiem.Do rozdawajek sie nie zapisuję bo mnie stale omijaja dużym kołem.
    pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam,że B&W to Twoja.Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow no proszę, dla chcącego nic trudnego, ale Ty mi imponujesz, tym poznawaniem świata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu jak na debiut jest rewelacyjna, pierwsze koty za płoty !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! A będzie jeszcze lepiej... aż nam tu szczęki poopadają ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, pysia mi się ta kolorystyka :) czekamy na kolejne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOO super, zgadłam, ja to chyba powinnam studiować psychologię ;)
    A bransoletka wyszła fantastyczna, a ja nie mam zielonego pojęcia jak się ją robi ...
    Buziaki zostawiam i trzymam kciuki za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka. Moja nie skończona, byłam na pierwszej lekcji nawlekania koralików a na robienie jej na szydełku niestety nie mogłam iść i tak sobie leży niedokończona w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka wyszła rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły kawał pracy! I efekt więcej niż niezły:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka z koralików, to także moje marzenie, by się naumieć. Tobie świetnie się udała! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta bransoletka, musiała kosztować Cię wiele pracy. Wysiłek się opłacił, bo robi wrażenie. Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bransa:) Oj, będą furczały koralki, będą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna bransoletka:) dziękuję za udział w mojej rozdawajce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń