poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zabawa blogowa

Do zabawy w Otagowanie zaprosiła mnie Ewka z Domu Mokoszy


  1. Każda oznaczona osoba  powinna odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybiera  11 nowych osób do tagu 
  3. Tworzy 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisze je w swoim TAGowym poście.
  4. Wymienia w swoim poście osoby, które otagowała  !!!
  5. Nie oznacza  ponownie osoby, które już są oznakowane
      Oto pytania, które otrzymałam i odpowiedzi na nie.
1. kawa, czy herbata?   -  kawa dla przyjemności, herbata z rozsądku
2. morze, czy stały ląd? - morze tylko ze Ślubnym , ląd zawsze
3. piwo, czy wino? - piwo !!!!! (wino też lubię zwłaszcza czerwone do obiadu, białe zimne;-)
4. ogień, woda, powietrze, czy ziemia?  - ziemia
5. serial, czy film? - dobry film , do robótek serial;-)
6. język polski, czy matematyka? - matematyka, bo "dziadek" od matematyki umiał i chciał tłumaczyć, ale to było dawno!
7. spa, czy spływ kajakowy? - nie byłam ani w spa ani na spływie , spróbowałabym jeszcze jedno i drugie pod warunkiem,że nocowanie na spływie byłoby w ośrodku ze spa ;-)
8. śniadanie, czy kolacja? - kolacja, jeżeli w dobrym towarzystwie
9. wakacje - Polska, czy świat?  - w tym roku Polska, krótkie wyjazdy,
10. fotografia, czy malarstwo? - ładne zdjęcia mam, teraz chciałabym mieć ładny obraz... ale to kosztowna rzecz
11. rozum, czy serce? - serce, może tak na starość (jaką starość?) poszaleję !



1. krzyżówka, czy gry towarzyskie ?
2. gazeta,czy książka ?
3. spacery w parku, czy książka i ławka?
4. działka, czy targowisko?
5. kwiat cięty, czy w doniczce?
6. miasto, czy wieś?
7. miłość, czy przyjaźń ?
8. przyjaciel, czy przyjaciółka ?
9.ślub, czy konkubinat ?
10. tradycja, czy nowe zwyczaje?
11. rozsądek, czy beztroska ?

Do zabawy zapraszam 11 dziewczyn, które napisały u mnie ostatnie komentarze;-0
Kasię
Beatę
Skimmię
Edytę
Marzycielkę
Chagę
Tenię
Anię
Agnieszkę
Kejti
Deilephilę

Jeżeli te Dziewczyny wpadną do mnie, zobaczą,że je zaprosiłam do zabawy i ją podejmą to świetnie.
Jeżeli nie , też świetnie, to przecież tylko zabawa;-))))

4 komentarze:

  1. dziękuję za zaproszenie do zabawy :) pobawię się, a czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę że i ja zostałam zaproszona do zabawy - super bardzo dziękuję - oczywiście że się pobawię ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziękuję za udział w zabawie:) Ubawiła mnie odpowiedź na 7. pytanie:D:D:D

    OdpowiedzUsuń