niedziela, 24 czerwca 2012

Szmatka Łatka i Jak Uszyć

W Szmatce Łatce  trwają "Czerwcowe Konkursy ".


Ostatnio , po długiej przerwie wyciągnęłam maszynę do szycia i przypomniałam sobie , że kiedyś lubiłam szyć ;-)
Przydałyby sie więc ładne szmatki, a te właśnie można zdobyć  w Szmatce Łatce ;-)))

Zapisałam sie na następną "Wędrującą książkę' . Tym razem chcę zapoznać się z książką "Poduszki i podgłówki "
Też się zapisujcie na wędrujące książki . Ja pewnie z rok będą musiała czekać na "Poduszki i podgłówki" jeżeli w najbliższym czasie nikt sie nie dopisze.


Dziękuję za komentarze!!!

5 komentarzy:

  1. Przepiękne są te nagrody w "Szmatce Łatce"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tobie skusiłam się i zapisałam na wędrującą książkę:) Oczywiście wybrałam podusie:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jakoś nie umiem się dogadać z maszyną, ale jestem ciekawa Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również przeprosiłem się ostatnio ze swoim łucznikiem i komplet pościeli powstał i nowe firany ale o tym napiszę kiedyś u siebie. Miłego tygodnia Basiu i dziękuję za miłe słowa i odwiedziny,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka do mnie dotarła :) i dziękuję za śliczny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń