środa, 13 czerwca 2012

Do znudzenia;-)

Już prawie wszystkie kwiatki zrobione.
a to część kwiatków i dowód,ze jeszcze je robię ;-)



 Wczoraj byłam u lekarza . Ortopeda dał ogromną porcję leków (przed pójściem do apteki, napadłam na bank) . Zalecił po 4-6 tygodniach następną wizytę i wtedy zapadnie decyzja ciąć, czy nie.
Wyjazd do Kościerzyny do lekarza, to kilkugodzinna wyprawa. Ślubny boi sie o mnie, gdy wyruszam gdzieś dalej sama  autkiem. Jako pasażerka pojechała ze mną moja Przyjaciółka Danusia, dobrze jest mieć przyjaciół.

Zostałam wylosowana w Candy na nowym wyznaniowym blogu , Projekt Wagi Ciężkiej . Twórczynie bloga cechuje ogromny dystans do samej siebie.Mimo,że nie jestem biegła w tworach preferowanych przez nie, to czuję się bardzo z nimi związana.
Też mam za dużo tu i ówdzie;-)))

Wezmę udział w zabawie zorganizowanej przez Truscaveczkę, wpadnijcie do niej.

Do moich obserwatorów dołączyła skimmia, witaj;-)

22 komentarze:

  1. Z tego co słyszałam to są tam dobrzy lekarze ..
    Gratuluje wygranej..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość kwiatów (nawet tej pokazanej części) jest imponująca!
    Trzymam kciuki, żeby zdrowotnie się wszystko poukładało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Ciebie kciuki! Dobrze, że masz koło siebie tak dobrą przyjaciółkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako szczęśliwa posiadaczka onych kwiatków oświadczam, że są cudowne!
    Basiu, życzę zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia, niech się wszystko dobrze poukłada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj te lekarstwa trzeba mieć majatek ,żeby je kupić. Sama mam migreny i wczoraj dałam 120zł za 2 rózne lekarstwa. Masakra. nawet nie chce myslec ile ciebie kochana to kosztowała. Nie bacząc na koszty mam nadzieje i trzymam kciuki ,ze ci pomogą i ,że obejdzie sie bez operacji. Pozdrawiam cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatki cudne...zdrówka życzę i trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  7. cierpliwosci z tymi lekarzami...leki to majatek inwestowany i oby dobrze...kwiatki wygladaja slicznie....a przyjaciół bardzo dobrze miec...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety szydełkować nie potrafię wylosowanie w candy gratuluję i zapraszam na moje wakacyjne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to trzymamy dalej kciuki, oby obeszło się bez cięcia! Dobrze, że miałaś bank po drodze:) a kwiatki pachną aż u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cuda tu widzę. Miód i czekolada :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety... ale wydziergałaś... podziwiam za cierpliwość :)
    Życzę powodzenia, pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, wysłałam Ci drugiego mejla z adresem, mam nadzieję, że ten doszedł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj dostałam przesyłkę, kwiatki są piękne :)
    dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, wpadłam tylko na chwilkę podziękować. Właśnie odebrałam list, kwiatuszki przeurocze, dzięęęęękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zycze Ci aby wszystko poszlo po Twojej mysli i jak najlepiej. Mi zaczal wysiadac kregoslup, promieniuje na nogi...boli diabelsko jak dorwie...
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, dziękuję za zabawę. Dopiero teraz do Ciebie zajrzałam. Spóźniłam się na kwiatuszki, ale byłaś wspaniałomyślna, aby wszystkich obdarować.
    Może kiedyś umówimy się na wymiankę.
    Tymczasem życzę Ci zdrówka i mam nadzieję , że bierzesz coś na osłonę żołądka przy tej duzej ilości lekarstw.
    P:))

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja juz dostalam:) dziekuje sa piekne!!!
    pozdrawiam i zycze duuuuuzo zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za kwiatuszki. http://kuchniaipasja.blox.pl/2012/06/Dostalam-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne kwiatki!:))Dziękuję za odwiedzinki i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaraziłaś mnie tymi kwiatkami i zrobię też candy kwiatkowe niebawem. Zabrałam się już za szydełkowanie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaaaaa ja też dostałam kwiatuszki bardzo Ci dziękuję są ŚLICZNE :-)
    no oczywiście że będę z chęcią podpatrywać co tutaj pokazujesz ;-)
    i masz rację ... dobrze mieć przyjaciół mam nadzieję że u Ciebie wszystko dobrze się skończy ...
    pozdrawiam ciepło i jeszcze raz dziękuję ...oj będę się nimi chwalić u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń