środa, 20 czerwca 2012

Jak uszyć

Zapisałam się na  blogu Jak uszyć na listę chętnych do skorzystania z wędrujących książek.
Najpierw zapisałam sie po książkę "Uszyj w jedno popołudnie", mimo że maszyna nie jest mi tak do końca obca, książka zaciekawiła mnie. Znalazłam w niej kilka projektów które zrealizuję.
Zaczęłam od "Torebeczki dla damy



Będę ją używała zgodnie z przeznaczeniem tzn na biżuterię. Nie do przechowywania w domu, ale wtedy, gdy gdzieś wyjeżdżam.

Kilka proponowanych projektów już kiedyś zrealizowałam np pokrowiec na deskę do prasowania , poduszki czy serwetki i podkładki. Są i takie, które w najbliższej przyszłości wykonam np dwustronną torbę  czy torbę z taśmą.

Juz po napisaniu posta (czy postu, zdania są podzielone),znalazłam recenzję tej książki pochodzącą prawie sprzed roku . Recenzję zamieściła Ela z blogu Czary mary z materiału . Ciekawe,że ten sam projekt ją zaciekawił w pierwszej kolejności.

Trilli   w zbieranie niteczek bawimy się już drugi rok. O zasadach możesz sobie poczytać Tu i Tu ;-)

21 komentarzy:

  1. Witaj:)
    Jest mi bardzo miło,że zapisałaś się na moje rocznicowe Candy.
    Tworzysz fajne rzeczy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzysz i rozdajesz śliczności, więc dziwne nie jest ,że sie zapisałam..
      Witaj wśród moich obserwatorów;-)

      Usuń
  2. Wygląda jak historyczna sakiewka, przepiękna - idealny dobór materiału! Artystka z Pani, Pani Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Pani, proszę pisać do mnie przez Ty ... lubię się odmładzać ... to przecież taki zwyczaj na blogach;-)

      Usuń
    2. Ach, bo to zdjęcie z cygarem wzbudza u mnie respekt ;)

      Usuń
    3. A myślałam,że na zdjęciu jestem taki luzak!

      Usuń
  3. Basiu fantastyczna sakiewka :) u mnie ta książka leży i się kurzy bo brak mi odwagi żeby po nią sięgnąć :(
    ps. Kwiatuszki doleciały i są prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam kilka prościutkich projektów, ale torby i sakiewka bardzo mi się podobają. Uszyję jeszcze jedną sakiewkę, ale większą i podszewkę zrobię z takiego samego lub podobnego materiału.

      Usuń
  4. Śliczna !
    Pamietam ,że właśnie ta torebeczka mnie najbardziej zauroczyła i jeszcze torba,która jest na okładce książki , niestety torby jeszcze nie uszyłam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze ta dwustronna torba, ale nie zrobiłam wykroju, będę kombinować;-) Uszyję z granatowego sztruksu, w środek kwiatki.... mam ochotę zaraz zabrać sie za szycie.

      Usuń
  5. Super torebeczka, uwielbiam taki styl, trochę rustykalny i bardzo kobiecy.
    No piękna i tyle!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyję sobie taka większą, zamiast torebki na wieczór.

      Usuń
  6. Świetna wyszła. Bardzo podoba mi się materiał!
    I popieram uszycie nieco większej jako torebki wieczorowej - sama mam podobną (choć robioną na szydełku, a nie szytą), ale jako forma sprawdza się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał to sukienka indyjska kupiona w lumpiku;-0

      Usuń
  7. Dzień dobry. Proszę Pani Basiu ta sakiewka jest bardzo świetna i taka bogato wypchana tymi klejnotami, że teraz musi Pani jej pilnować na wczasach, bo się może gdzieś zgubić przez przypadek. Dziękuję za miłe odwiedziny u mnie. Ja jestem teraz taki rozbiegany że całkiem nie mam za bardzo czasu na odwiedzanie. Ale jak tylko będą już wakacje to będę Panią odwiedzał często. I jeszcze chciałem napisać że świetna ta książka, ale ja sobie tak myślę że ja to bym chyba taką sakiewkę szył i szył przez 2 tygodnie a nie w jeden dzień. No bo to zwyczajnie trzeba mieć spryt i szybkość do takiego szycia.
    Dobrego dnia i dużo słońca, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na Candy ankietkę zorganizowaną na rozpoczęcie działalności :) http://niespodzianki.blogspot.com/2012/06/zapraszam-do-zabawy.html

    Basiu właśnie jestem po podpisaniu umowy z UP - i mam dotację na otwarcie Pracowni Rękodzieła Artystycznego - jestem mega szczęśliwa, że po mocnych argumentach ją w końcu mam. Jest niewielka, ale zawsze to krok do przodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety... sakiewka na bijou jest zarombista... Istne cudo.
    A przy okazji, jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie do zabawy w 11 pytań.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w nieustającym podziwianiu, poszukiwania przez Ciebie ciągłych nowości:)))Sakiewka jest śliczniutka:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torebka!!! Oj chyba muszę wyjąć maszynę i coś pomodzić :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności. Dziękuję za udział w moim candy i za życzenia urodzinowe. Będę tu do Pani zaglądać bo podobają mi się prace i poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń