sobota, 27 lipca 2013

Czy ryzykowałam?

Ania ogłaszając rozdawajkę , niespodziewajkę napisała.
Znajdą się ryzykanci ???

Dla mnie nie było to żadne  ryzyko, to była szansa otrzymania czegoś od pięknie szyjącej Dziewczyny.
Poszczęściło mi się.

Tak jak Ania prosiła poczekałam cierpliwie.
Czekanie wynagrodziła dzisiaj otrzymana przesyłka.



Jak widać podstawka została zaraz użyta ;-)


Dostałam "Zestaw czytelnika"

Aniu, podziwiam z jaką precyzją ten zestaw został uszyty.
 Dużą przyjemność sprawiła mi myśl, że szyłaś go specjalnie dla mnie .
Dziękuję bardzo!!!!

18 komentarzy:

  1. cudnie Basiu ! Gratuluje!
    a na warsztaty wpadaj kiedy chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, ale Ci się trafiło. Fantastyczne podkładki i reszta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje takiej fajnej niespodziewajki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny prezent i jak ładnie uszyty.Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z ciebie szczęściara :))) gratuluję - fajne podkładki

    OdpowiedzUsuń
  6. Basia Ty to szczęściara jesteś nieziemska :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prezenty i najważniejsze że robione z myślą o obdarowanej ;)
    Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prezenty i najważniejsze że robione z myślą o obdarowanej ;)
    Gratuluje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było ryzykować. Śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj !!! Bardzo mi miło że u mnie byłaś!!Mam nadzieję że będziemy w kontakcie!! Basi podziękuję osobiście za to że podała mój adres, widzę że też jesteś osobą która raczej jednego tematu się nie ima:) Ale kilka blogów na raz prowadzić to już się chylę i śle pokłony z podziwem!!!
    Pozdrawiam!! i do następnego kliknięcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw wygrałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i zapraszam do mnie, czeka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi miło,że mogłam sprawić Ci przyjemność♥Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania ma talent do szycia najróżniejszych nawet dziwnych drobiazgów, wydawałoby się niemożliwych do uszycia. W dodatku tempo ma nieziemskie, więc zwykle hurtem podziwiam na Forum "Szyjemy po godzinach".
    Piękny prezent otrzymałaś, ale wiadomo, że dobro wraca:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń