niedziela, 19 maja 2013

Kaszebsko Pipa.

Sobota była dniem pełnym wrażeń.
Kaszubski Klub Fajczarski powitał nas w Ostrzycach bardzo serdecznie. Jak zawsze gospodarze wyróżniali się strojami.
 Dobrze, że starali się mówić po polsku, bo inaczej byłoby jak na tureckim kazaniu ;-)
 Nie wiem,czy poznajecie tych dwóch panów. To kapela kaszubska KURDE-MOL. Pisałam już o nich przy okazji kuligu. Usiadłam między nimi i Ślubny strzelił nam fotkę.
Prawie wszyscy uczestnicy zawodów z Kaszub i ich osoby wspierające (czyt. towarzyszące) byli ubrani w kaszubskie stroje ludowe.Co nieco pamiątek też można było kupić.
 Gdy trwał turniej palenia fajki, ja zwiedzałam ośrodek który nas gościł - Wodny Świat .
Na łonie przyrody szybko się głodnieje. Pomiędzy obiadem i kolacją pod strzechą można było zjeść różne kiełbaski, szynki, salcesony, wątrobiankę metkę, smalec...
Po zwiedzaniu, czekając na koniec palenia siedziałam na wyspie i popijałam piwo .

To był dzień pełen wrażeń.

10 komentarzy:

  1. Super fotorelacja! Zazdroszczę tych pobytów w cudnych miejscach.... Na pewno było wspaniale... A język kaszubski to chyba nijak nie podobny do polskiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia i wspomnienia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne klimaty... co roku spędzam wakacje w tych stronach ...
    *******************************************************************
    dołączam do obserwatorów i zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wycieczka.Z pewnością niezapomniana .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wyjazd... Zazdroszczę strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam tytuł zastanawiałam sie o jakiej to pipie będzie, Kaszuby to piękne miejsce . Cudny weekend .

    OdpowiedzUsuń
  7. no prosze dzien pełen wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałam jakie to miejsce w Bawarii bo widok na zdjęciu wydał mi się znajomy.Od 7 lat pracuję w garmisch partenkirchen.Szkoda,że padało bo wierz mi miejsce jest przeurocze.Jesli chcesz popatrzeć to zapraszam tutaj.https://picasaweb.google.com/110392310631404803660/AlpyBawarskie?authuser=0&feat=directlink i tutaj https://picasaweb.google.com/110392310631404803660/AlpySOncemMalowane?authuser=0&feat=directlink

    OdpowiedzUsuń