niedziela, 26 maja 2013

Ręcznie zrobione!

Ręcznie i z jaką precyzją, ale nie przeze mnie ;-)

Wczoraj i dzisiaj trwał  II Bałtycki Festiwal Modelarski Koszalin 

Wczoraj Ślubny  był wśród osób oceniających, znaczy się był sędzią.
Dzisiaj pojechaliśmy oboje na ogłoszenie wyników i wystawę wszystkich prac.
Najmłodszy uczestnik wystawiający swoją pracę nie miał więcej niż 6-7 lat (może się mylę, ale to było takie małe dziecko) Otrzymał wyróżnienie i nagrodę za tę pracę;

gdy robiłam zdjęcie pracę trzymał mały Laureat




Były tez inne prace


Bardzo prestiżowa nagrodę "Pod but" -    "Pod but" – nagroda specjalna Koszalińskiego Plutonu Modelarskiego za najlepszy model festiwalu, otrzymał modelarz ze Słupska.

wykonawca tej pracy otrzymał nagrodę "Pod but"

Były też obrazy, jednak im zdjęć nie zrobiłam.
Mnie też nie ma na żadnym ze zdjęć, ale tam byłam.
Piłam nawet kawę w barze dla zawodników i sędziów ;-) Byłam w końcu kierowcą jednego z nich.

Naprawdę nie mam czasu na robótki .

12 komentarzy:

  1. No, proszę jak się Basia "rozbija". Piękne te modele,wypracowane, wydmuchane, aż się wierzyć nie chce, że to zrobił dzieciak. Pozdrwiam, Basiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!! Podziwiam modelarzy za cierpliwość, mi jej często brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. A do Ełku w tym roku się nie wybieracie na zawody/pokazy modeli?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wystawa/konkurs. Pamiętam kiedyś na zpt też miałam klejenie modeli. Fajna sprawa :) Dużo przyjemności sprawiało... Nie dziwię się że nie masz czasu na robótki... Przyjdzie zima i ciemności szybciej będą następować to może wtedy wrócisz do rękodzięła... Teraz podróżuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! mój syn- zapalony przyszły wojskowy oszalałby z radości tym bardziej, że do niedawna sam składał samoloty. Teraz tę kolekcje odziedziczył chrześniak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne modele! Ciekawe, czy mój Franuś będzie się też w takie klejenie bawił...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy je sobie cenisz , ale mam dla Ciebie ....5 wyroznien ! Sciskam- Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda. Zdolne palce mają ludzie. I ile cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest dopiero dokładna, precyzyjna i żmudna robota, nie to co nasze latanie igiełka. CUDA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:)Podziwiam cierpliwość twórców..

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne makiety:) mój synek by stał jak zaczarowany:) podziwiam cierpliwośc i dokładnośc w wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam nie raz możliwość oglądania tego typu modeli i jestem pełna podziwu!!
    W Wejherowie od 53 lat istnieje Pracownia modelarska Bliza.Powstała w szkole podstawowej nr 5, w której rozpoczynałam naukę.Załozyciel, Pan Dzięcielski był moim nauczycielem techniki, a właściwie zpt, bo tak to się kiedys nazywało.Niesamowity człowiek i pasjonata.Jego imieniem nazwano nawet ulicę w Wejherowie.
    ---
    http://www.pzpow.cba.pl/radio.html
    -----
    Być może Twój ślubny zna "temat"

    OdpowiedzUsuń