poniedziałek, 22 października 2012

Quilling.Owoce.

Dostałam wygraną , właściwie wylosowaną w zabawie organizowanej przez  Stonogi.pl
Dziękuję!!!

Jeszcze tylko maleńkie zakupy w sklepie i mogę popróbować sił w nowej technice.
No i jeszcze muszę przypomnieć sobie troszkę angielski, bo informacje w zestawach z papierkami tylko po angielsku.

Przez ostatnie kilka dni stawiałam krzyżyki dla Przyjaciółki . Zamarzyła sobie  torbę z haftem z owocami taką jak moja tu klikaj .
Bała się wyszywania nie na kanwie, więc obiecałam ,że troszkę jej postawiam krzyzyków. Zrobiłam kontury.


 Resztę już zrobi sobie sama.
Gdy torba będzie uszyta, a za szybko to nie nastąpi, to ją pokażę ;-)

11 komentarzy:

  1. super wygrana, zawsze się zastanawiałam o co w tym chodzi, mam nadzieję, ze się pochwalisz jakąś pracą, jak przypomnisz sobie angielski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie znam tej techniki i czekam na postepy ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) a haft ciekawa sprawa chyba sobie przypomnę z lat minionych ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i czekam na pokazy Twoich wytworów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Takie owoce to fajny motyw na torbę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Angielski zapewne sam się przypomni (tak z autopsji mówię), czekam więc na quillingowe wytwory, pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczę na czym ta technika polega. A więc do dzieła!. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i czekam z niecierpliwością na nowe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej i czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
  10. czego Ty nie wypróbujesz, czekam kiedy weżniesz się za pergamin..

    OdpowiedzUsuń