piątek, 31 sierpnia 2012

Piszę ze szpitala. Książeczka!

 Jestem od wczoraj na oddziale. Leżę na dwuosobowej sali.
Obudzono nas o nieludzkiej porze, więc leżę i piszę.
Wybaczcie , że nie komentuję i nie odpowiadam na listy, ale sieć tu słabiutka.
Jestem na dzisiaj rozpisana na zabieg, dnia więc nie zacznę kawą.

Staram się nawet tu nie leniuchować. Wczoraj zrobiłam kilka szydełkowych koralików. Zaczęłam następną serwetkę i czytam już książkę na którą można się zapisywać w komentarzach pod poprzednim postem.

Troszkę czasu straciłam na  poszukiwaniach jej. Kupować przez internet nie chciałam. W Empiku nie było. Znalazłam w Matrasie.
Tam była, malutka książeczka napisana i zilustrowana przez Danielę.
Każda z nas odwiedzająca bloga Danieli zna już jej pomysły, jej wzory.,wie że są świetne.
Jeżeli chcecie zrobić prezent osobie początkującej w hafcie XXX  kupcie tę książeczkę! Sobie też kupcie, warto mieć książeczkę napisaną przez blogową koleżankę,
Hafty proste, przejrzyste, świetnie wykorzystane! Ładne wydanie i do tego kosztują tyle co każda gazetka z hafcikami.


 Zdjęć środka nie pokażę, kupcie to obejrzycie ;-)

 

34 komentarze:

  1. No właśnie, czemu w szpitalach budzą tak szybko na mierzenie temperatury, a potem czekaj człowieku do ósmej na obchód?:( Życzę powodzenia, żeby nie bolało i żeby wszystko przebiegało zgodnie z planem! A książeczka umili Ci czas, można powiedzieć, że w sama porę wydana:) Poszukam też w Matrasie, ciekawe czy będzie:) Pozdrawiam serdecznie :))))))))))) Trzymaj się Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zyczę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko, dużo zdrowia!!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Skutecznej i bezbolesnej kuracji Ci życzę.
    Też mam teraz sprawy szpitalne i bardzo ciężką chorobę męża na bieżąco.
    Jest mi z tym trudno i ciężko więc moje życzenia dla Ciebie są szczególnie serdeczne.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezbolesnego leczenia i szybkiego powrotu do zdrowia.
    Wszystko się powiedzie jak najlepiej...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, szybkiego powrotu do zdrowia życzę i jak najefektywniejszego leczenia! Spiekłam raka, bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa o mojej maleńkiej pisaninie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajkowego pobytu w szpitalu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim zdrówka:) dużo, dużo zdrówka:)Książki też szukam, na razie bez powodzenia. Szybkiego powrotu do formy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, ja również dołączam się do życzeń. Wracaj szybciutko w pełni sił :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, zdrowia życzę ...
    trzymaj się ...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu szybkiego i jak najmniej bolesnego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dołączam sie do życzeń szybkiego powrotu do zdrowia:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu szybkigo powrotu do zdrowia Ci życzę :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia i do własnego domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo zdróweczka:)
    Książeczkę mam i mam o niej takie same zdanie jak Ty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu dużo zdrówka życzę i wracaj jak najszybciej do domu :)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja nie lubie szpitali :(
    Duzo zdrowka zycze i bardzo dobrej opieki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę upolować tą książeczkę, bo ja właśnie z haftem zaczynam :) Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowia życzę :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowia Basiu!
    Ja to chyba książkę Danieli będę musiała przez internet kupić, bo zanim do miasta wybędę to wieki miną:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu może i mi uda się zaopatrzyć w te książeczkę.Dzięki Tobie nabyłam 1 nr. z babeczkami i patera .Dziękuję .I życzę szybkiego i spokojnego powrotu do zdrowia.Zgadzam się z Tysią nie powinni tak wcześnie budzić w szpitalu pacjentów.Ps. mam nadzieję ,że masz spokojną sąsiadkę w sali,która nie chrapie:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Droga Basiu! trzymam mocno kciuki by zabiegł przebiegł pomyślnie i by wszystko dobrze się goiło. mam nadzieję, że opieka jest tez dobra, bo o jedzonko szpitalne nie pytam...wiadomo . Dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo zdrówka życzę :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu, zdrówka Tobie życzę i szybkiej rekonwalescencji !!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. BASIU WSZYSTKIEGO DOBREGO ZDROWIEJ JAK NAJSZYBCIEJ I WRACAJ DO DOMKU DO MEZA .POZDRAWIAM I SCISKAM MOCNO KOCHANA !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowia życzę i jak najmniej nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo zdrówka życzę i szybkiego powrotu do domu.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiu, duużo zdrówka życzę.
    U nas, niestety nic nie zapowiada by książka Danieli dotarła na półki księgarskie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak najszybszego powrotu do zdrowia i do domku oczywiście :) Dobrze,że masz chociaż laptopa :)
    Daniela właśnie pisała,że jest trochę zamieszania z tą książką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Baziu, wracaj szybko z tego szpitala!

    OdpowiedzUsuń