wtorek, 26 kwietnia 2011

Candy poświąteczne!!!

W piątek wędrowałam po sklepach, och tak po prostu dla rozrywki (no cóż lubię takie przyjemności).Trafiłam na wyprzedaż wielkanocnego asortymentu, późno już było, więc i wyboru dużego też nie było, ale m.in. udało mi się kupić prześliczne świeczki i filcowane zwierzątka.

Postanowiłam; podzielę się .

Kto chciałby dostać?
a) świeczki zajączki i kurczaczki
b) baranka filcowanego,jajo filcowane
c) 2 taśmy filcowe w kwiatki (taśmę zieloną i pomarańczową), nie wiem jakie długie, nie będę rozwijać ;-)
c)zajączki brązowe
d) porcelanowe zajączki

zdjęcie nr 1



Mam też wykonane przeze mnie jajeczka (mają już swoje lata, ale jeżeli ktoś chciałby, mogę też wysłać)

zdjęcie nr 2


A kto chciałby dostać?
trzy kawałki materiału, który może nadaje się do robienia broszek, lub nawet na uszycie sobie bluzeczki;-)Przy opalaniu materiał nie kurczy się;-)

zdjęcie nr 3


Na materiałach, to ja się nie znam, ale to coś prześwituje, jedno bardziej, drugie mniej;-)))

W komentarzach proszę zaznaczyć na fanty z którego zdjęcia reflektujecie, można na wszystkie trzy i jeżeli jako pierwszy wylosuję los z nickiem chętnej na wszystko, to dostanie wszystko;-0
Jeżeli zaś pierwsza wylosowana osoba będzie chciała np. tylko materiały, to je dostaje a ja losuję dalej... wszystko jasne?

Zechcecie mnie zareklamować, będzie mi miło, ale w żadnym wypadku nie jest to warunkiem.Osoby bez bloga proszone są o adres z @ a osoby z niedostępnym profilem o adres bloga.

Uff, to by było na tyle... zapraszam do zapisów !!!

67 komentarzy:

  1. szalejesz Basiu, szalejesz. piękne prezenty przygotowałaś, ale ja się póki co u Ciebie już nie zapiszę, bo by mi strasznie głupio było jakbym i tym razem wygrała ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja spróbuje wygrać materiały ;-) właśnie między innymi na broszki... ale widzę ich potencjał! Pozdrawiam
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja staje w kolejce po zestaw nr 1. Nie mam tyle szczescia co TY (hehehe), ale sprobowac musze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z miłą chęcią przygarnęłabym paroletnie ale jakże piękne jajeczka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie zapisuję, bo już trochę mi się udało wygrać, ale spróbuję po raz któryś z kolei dodać u Ciebie komentarz, bo z życzeniami mi się nie udało, może się teraz uda. :)
    A życzenia mogą być zawsze, prawda? Tak więc duuużo radości Ci życzę i uśmiechu, i tak samo radosnych przyjaciół! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kusisz mnie podoba się wszystko,wiec zapisuje się na wszystkie trzy .
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale łakocie! To ja poproszę w pierwszej kolejności materiały a w drugiej Twojej jajeczka. Czyli zestaw nr 3 i nr 2.:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty ! zapisuję się na zestaw 2 i 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznosci rozdajesz:))zapisuje sie na wszystkie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się baaardzo podoba zestaw nr 2 i 3 też :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wszystko cudne. Po pierwsze jajeczka, a po drugie zestaw 1.
    Może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahoj!!!! Ja losuję Jak przybęde z morza. Łączność jest trudna bo jest odpływ morza. -Twój Chop- Jan. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja zapiszę się na 1 i 2. Jestem pewna że ktoś bardziej skorzystałby z materiałów niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chyba zachłanna - przygarnę wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się tylko na zestawik 1. Nie chcę być zachłanna i podzielę się z resztą blogowiczek. Chociaż z moim szczęściem to pewnie mnie nie wylosujesz. Ale jak zabawa to zabawa - nie dla zysku tylko dla uśmiechu na buźce.
    Pozdrowionka
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. A spróbuję szczęścia w zestawie 1 i 3:)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zaszalałaś ;o) Już szybciutko się zapisuje na zestawik =1=, żeby nie było, że pazerna jestem ;o) Pozdrawiam Cię cieplutko ;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to bym chciała materiałki- ciągle mi ich mało...:-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. materiały i Twoje jajeczka... oj chciałabym...

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się materiały i jajeczka. Zapisuję się na jedno i drugie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. The winner takes it all!!! :) :) :)
    Reflektuję :) Na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwe rarytasy rozdajesz :) ustawiam się w kolejce i czekam niecierpliwie licząc na łakocie ze zdjęcia nr1 lub na cokolwiek innego :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja tam chciwa i zachlanna jestem to sie zapisowywuje na wsio

    OdpowiedzUsuń
  25. może ja będę mieć u Ciebie szczęście.
    ja to bym chciała zestaw 1 i 2, trzeci niech powędruje do kogoś kto lubi szyć (nie to że ja nie lubię, po prostu nie mam maszyny :-P ha!)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja staję w kolejce po zestaw nr 1! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciwość mną zawładnęła! Wszystko chciałabym wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie piękne rzeczy ale i tak inni będą mieli szczęście.Jednak staję w kolejce,Pozdrawiam.dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja bym poprosiła zestaw 1. Resztę zostawię dla koleżanek (chociaż jajeczka bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  30. no nie chciałabym być zachłanna ale podoba mi się wszystko:) i trudno zapisuję się na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się dołączę do tych, co chcieliby wszystko! Piękne candy na bogato przygotowałaś, więc jeżeli los się uśmiechnie, to czemu nie zgarnąć wszystkiego ! Przynajmniej odpadnie Ci problem przy pakowaniu, bo wszystko w jedną paczkę pójdzie ;-)
    A, no i takiego męża Ci zazdraszczam, bo prezenty gazetkowe super Ci przywiózł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No i ja sie dopisze... zachlanna nie bede więc w pierwszej kolejnosci wymienie materialy...no co ja zrobie jak lubie szyc:?:) A jesli nie to 2 albo 1 propozycja...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja też z chęcią zapiszę się na zestaw 1 i 2. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. oj jakie świetne fanty do zgarnięcia, zapiszę się na wszystkie 3 , a może się uda:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja zestaw nr 1 bym bardzo chciała:)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Chetnie to przygarnę zapraszam na moje CANDY

    OdpowiedzUsuń
  37. Paroletnie jajeczka są rewelacyjne !
    Ustawię się w kolejce i zacisne kciuki , być może ... może być ... ;)
    Zapisuję się na zestaw nr. 2 i 3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią się zapiszę, na słodkości, pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. ja reflektuję na nr 1 i nr 2
    materiały zachęcające, ale co z tego jak ani szyć nie umiem ani nie mam czym :(

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja pazerna będę bo wszystko chcę :) Zapraszam na candy do siebie na www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. to i ja. i na wszystko, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja z pazerności na wszystko mam chęć...

    OdpowiedzUsuń
  43. kuuuuuuuuuuuuusisz, oj kusisz:)
    więc się daję skusić i na wszystkie 3 zestawy się zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. No tak,ja to zachłanna jestem:)więc jeśli mogę,to zapisuję się na wszystko:)a największa ochotę mam na tego porcelanowego zajączka...
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie piękne pisanki!!! Zapisuję sie z wielką ochotą na wszystkie zestawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli można to ja chętnie zapiszę się na wszystko :)
    http://gessekai.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  47. A na candy to ja się zapisać tez koniecznie muszę...trochę nie zdecydowana jestem,zapiszę się więc na wszystko,a co wylosujesz i tak będzie dobrze:)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Niby wszystko bym chciała, ale podzielę się z innymi i poproszę tylko nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również ustawię się do kolejki, po zestaw 3 i 1:) Może tym razem ni się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  50. zapisuję się na te cuda koniecznie...najlepiej na zestaw nr 3, ale i 1 i 2 nie pogardzę :):)

    pozdrawiam cieplutko!
    KKa_MMa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też chciałabym się zapisać, jeśli można;) Kazdy zestaw jest super!!!
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Na takie słodkości z ochotą się zapisuję:):)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. To i ja się zapiszę :) A co? :D
    A żeby nie było że jestem zachłanna to poproszę o materiały. Chociaż wszystko piękne i przydało by się może, ale niech inni też skorzystają w razie czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja zapiszę się na zestaw nr 3 :) Nigdy za dużo tkanin! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym chciała pierwszą i/lub drugą nagrodę :D -> nie można być zbyt zachłannym!
    materiały raczej mi się nie przydają...

    OdpowiedzUsuń
  56. Все такое красивое!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja bym ustawiła się po 1 i/lub 2 nagrodę cukierkową :)

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja dla odmiany poproszę zestaw nr 1,2 i 3;)wiem, wiem,nieładnie być takim zachłannym,ale co ja poradzę,jak nie mogę się oprzeć;)pozdrawiam,powodzenia z kuchenną rewolucją życzę;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Kusisz wszystkimi pozycjami to jak tu się nie zapisać na nie :).

    Wybieram 1, 2, 3 i mam nadzieję, że to ja będę tą szczęściarą :).

    OdpowiedzUsuń
  60. no to się skusiłam:D ciężko było się zdecydować ale w końcu wybrałam zestawy 1 i 3

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja bardzo proszę o zestaw pierwszy,jezeli szczescie mi dopisze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak szaleć,to szaleć;0ja się bardzo ucieszę ze wszystkiego:)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak by co to poproszę o jajeczka bo są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też zapisuję sie na wszystko :)A może się uda:):)
    pozdrawiam:)
    nick1123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. To i ja stanę w kolejce. Po jeden z 3. A który to wszystko jedno, bo cudeńka uszykowałaś.

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    Zapraszam również do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ojej!ale fajne candy;)nie mam faworyta,jakoś ciężko mi z czegokolwiek zrezygnować...może być wszystko razem,albo każda rzecz z osobna;)życzę udanego wyjazdu i już grzeję sobie miejsce na końcu stawki;)
    trollinka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń