środa, 29 maja 2024

Wianek - warsztat z Trzęsacza.

 Prac zrobionych na majowych warsztatach w Trzęsaczu powstało osiem. W pierwszy wieczór powstał wianek. Na gotowej bazie , z wybranymi materiałami i z możliwością zerknięcia na wiankiem zrobiony już wcześniej przez Ewę jako przykład. 

Prace nad nim  trwały sprawnie i dosyć krótko.




 

A na jednym z ostatnich warsztatów (chyba ostatnim) zrobiłyśmy zawieszkę. Do jej zrobienia podchodziłam jak do jeża, w końcu jednak zrobiłam ją.

Co  ważne bardzo mi się  jej robienie podobało.

Na zawieszce miał być własnoręcznie zrobiony ptaszek z masy lekkiej, ja jednak użyłam ptaszka wystruganego przez słupskiego artystę Antoniego Wilmę. To u niego na warsztacie wystrugałam kaczkę.





Moja zawieszka wisi na balkonie i tam w bardzo burzowe i deszczowe popołudnie zrobiłam jej zdjęcia.

3 komentarze:

  1. Wianuszek cudny, ale zawieszka skradła moje serce, pewnie przez tego ptaszka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek i zawieszka wyjątkowo urodziwe. Bardzo mi się podobają Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie prace:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń