poniedziałek, 29 stycznia 2024

Trifold

 Bazę mini albumiku zrobiłam korzystając z propozycji przedstawionej na YouTubie przez Katarzynę Kędzierską. Ozdabiałam samodzielnie, nie posiadałam bowiem tej kolekcji papieru z której korzystała Katarzyna. Jest skromniejszy, nie miałam grafik do używanej kolekcji, a była to kolekcja Crafto'Clock On the couch, może jeszcze coś dołożę ale podoba mi się taki. Zdjęcia będą lepiej wyeksponowane.

 

Okładka jest zupełnie płaska zastanawiam się, może tekturka, może jakaś grafika. Jednak nie może być tego dużo bo stojące na półce okładki albumu niszczą się.Jeżeli coś dołożę pokażę :-)


 

Po otwarciu albumiku z lewej strony widać kieszonkę z prawej na okładce mała grafika pod którą można  wkleić zdjęcie.

 
Z prawej strony podwójny belibend, na środku też tylko przyklejona grafika pod którą można podłożyć zdjęcie.

 
Po podniesieniu klapki widać jedną stronę czarną, tak to czarna strona, na dole dosyć duża kieszonka
 
 
Chwytając za mały uchwycik do podnoszenia pojawiają się dwie strony na których jest tylko papier scrapowy.
 
 
Otwieramy w dół i oprócz kieszonki już pokazanej widać kieszonkę boczną.

 
Po otwarciu strony z belibendem  widać jedną kartę ozdobioną tylko papierem z kolekcji a z prawej strony znowu harmonijkę.
 
 
Harmonijka ozdobiona jest  paskami papieru, były tak wąskie że nie objęły całej karty.Moim zdaniem wygląda to ciekawie. Bazę zrobiłam z czarnego papieru który z jednej strony ma takie błyszczące drobinki, podobają mi się i specjalnie część kart nie oklejałam.
 


Tu właśnie widać nieoklejone strony zdjęcia  na nich będą się również pięknie prezentować.
 

Po raz pierwszy okładkę oklejałam papierem laminowanym. Okazało się, stosowanie przerw między częściami okładki 2x grubość okładki tutaj się okazało się za małe. Album lekko się nie domyka, dodałam dwie szyfonowe wstążki.

Bazę do takiego albumu umiem już zrobić samodzielnie, ale gdy w tym samym czasie mam włączony jakiś tutorial wydaje mi się, że robię nie samotnie, a w grupie.

Nie jest trudno zrobić taki albumik, nawet osoby początkujące sobie poradzą. Można do niego wykorzystać gotową bazę i wtedy zrobienie go to pikuś :-)


Zgłaszam go do zabawy "Coś prostego" na blogu "To co lubię..."

22 komentarze:

  1. Właśnie podoba mi się ten album, piękne kolorki, wszystko stonowane, jest inny ale bardzo piekny,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super album zrobiłaś i ile ma zakamarków :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Zakamarki może i są, ale nie trzeba je specjalnie szukać ;-)

      Usuń
  3. Albumik super. :)
    Mały, ale pojemny, jak widać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Nie liczyłam ile zdjęć się tu zmieści, zależy to od wielkości zdjęć.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładny albumik, lubię takie maluszki.
    Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię maluszki, nawet bardziej niż te duże :-)))

      Usuń
  5. Basiu fajny Ci ten albumik wyszedł, widzę że korzystasz z różnych warsztatów ile się da, ale jak dla mnie to ten album nie będzie miał u mnie zastosowania, a przestałam już tworzyć do szuflady .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ten albumik nie pójdzie do szuflady, mam sporo znajomych, które lubią moje prace i z radością przyjmują prezenciki ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Extra album. Prawdziwe cudeńka tworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu rewelacyjny albumiku zrobiłaś. Uwielbiam właśnie takie,ręcznie robione. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Doceniam to co robisz, by na blogach więcej się działo.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Basiu bardzo ubolewam, ze nasz blogowy świat sie kurczy i mam nadzieję, ze choć ta garstka będzie się trzymać razem, może poprzez zabawy nam sie to uda? miłego popołudnia :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Basiu, już na Fb podziwiałam Twój cudowny albumik. Zachwyca mnie kolorystyka. Chętnie, po zrobieniu takiego, włożyłabym go do szuflady czekając na odpowiedni moment by komuś zrobić prezent (,,szuflada,, jeszcze sporo podobnych prac z poprzednich lat przechowuje). Ostatnio wyłącznie ,,do szuflady,, robię, a szuflada cierpliwie przyjmuje ..... tym razem wyłącznie ,,bez sensu,, dla kogoś (no bo jak komuś wpis do Art Journala podarować) a dla mnie to radość tworzenia.
    Uściski .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, nie wiem co robiłabym, gdyby nie moje albumiki, karteczki, warsztaty, toż to teraz całe moje życie .
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękny album i ładna kolorystyka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ta kolekcja długo leżała, bo szkoda było mi ją pociąć na karteczki ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysłowy i dla mnie wielka zagadka pomysłowa Całość wygląda niesamowicie :) pozdrawiam Beata T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, wystarczy tylko odważyć się i zrobić pierwszy album. Moje pierwsze niszczyłam zaraz po zrobieniu ;-)))
      pozdrawiam

      Usuń