piątek, 12 stycznia 2024

ATC - wymiana kart listopad /grudzień 2023

 Do grupy zapisałam się już jakiś czas temu, ale by przystąpić do wymianki zdecydowałam się dopiero po kilku miesiącach w dodatku tuż przed końcem zapisów. Gdy ja zaczynałam robić karty, moje partnerki wymiankowe już miały wszystkie przygotowane.

Zapisałam się na dwie wymianki. Zrobiłam więc 9 razy po 3 karty. Jedna partia zostaje u mnie.

Temat pierwszy -  lis (3.11 święto Hubertusa i polowanie na lisa)


 

Temat drugi -   kolorowe kredki (22.11 dzień kredki)

 


Temat trzeci -  dzień pluszowego misia (25.11 dzień pluszowego misia)


 

Temat czwarty -  z Mikołajem lub aniołem ( 6.12 mikołajki / dzień anioła)


Temat piąty -  guzik z pętelką (12.12 dzień guzika)


Temat szósty -  świat muzyki ( 13.12 dzień skrzypiec)


Temat siódmy -  świąteczne życzenia (mini kartka z życzeniami i motywem świątecznym)

 


Temat ósmy -  biała zima (kolorystyka biała ma dominować - można dodać niebieski, srebrny i zielony)

 

Temat dziewiąty -  szampańska zabawa sylwestrowa / Nowy Rok 
 

 
 
Moje karty wysłałam do Alicji Nowak  i Jolci Jamróz
 
Od Jolci dostałam takie karty.
 

 
 
Od Alicji takie.
 

 
Zapisałam się na następną wymiankę i już robię nowe ATC :-)

25 komentarzy:

  1. Oryginalna nie będę- przeurocze są! Można patrzeć i patrzeć 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z tymi kartami, które dostałam :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajne Basiu te ATC, najbardziej mi się podobają te świąteczne, o Twoich mówię oczywiście. Najbardziej mnie w tym fascynuje że każde ATC jest inne nie ma dwóch takich samych , widać każda z uczestniczek ma inny pomysł na nie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Spodobała mi się ta forma wymianki już zapisałam się na następną. Znowu będę porónywać interpretacje tematu.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne ateciaki. :)
    Każda karta w swoim temacie jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, super są Twoje ateciaki, podoba mi się interpretacja poszczególnych haseł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się, haha ;-)
      Miłej niedzieli

      Usuń
  5. Widać, że Cię Basiu ATC ,,pochłonęło,, ..... no i super! Miło jest ,,pomacać,, i obejrzeć na żywo ateciaki innych. Powodzenia w zabawie i wymiankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko, dobrze to ujęłaś właśnie macanie jest w wielu przypadkach najważniejsze. I to dosłownie, dziewczyny robią świetne tła, używają mediów.
      Chociaż muszę się pochwalić, że na kilku kartach ja też użyłam własnych teł.
      pozdrowienia

      Usuń
  6. Oj dobrze ze ja nie trafiam na takie wymianki bo bym utonęła, bardzo fajne ATC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś chciała to w mig być trafiła ha, ha. Mnie ta wymianka wciągnęła, robię karty na następną wymiankę.

      Usuń
  7. Ale śliczne karty Basiu potworzyłaś. Te z kredkami są najfajniejsze, jaki ekstra pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lidziu, takie poprzecinane kredki leżały już długo i czekały na wykorzystanie.;-)

      Usuń
  8. Fantastyczne karty, i szczególnie spodobały się jeansowe z guzikiem :) Wymianki ATC są bardzo przyjemne na każdym etapie. Sama dopiero wzięłam w jednej, ale już kolejne ATC przygotowałam i przy okazji wymienię się ze scraperkami. A jak znajdę chwilę czasu to też chętnie zapiszę się na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak te jeansowe papiery są świetne, na zdjęciu wyglądaja jak materiał ;-)
      Do wymianek szybko się przekonałam, jednak w niewielu wzięłam udział. ATC to wciąż dla mnie nowość.

      Usuń
  9. Ale super wymianka ateciakowa !!! Teraz każda z Was ma komplet niezwykły i cząstkę każdej !!! Stare dżinsy się przydały ! Pozdrawiam serdecznie Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Wyobraź sobie Uleńko, że to nie materiał tylko papiery !!!
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Super, że się zapisałaś do zabawy choć z opóźnieniem, bo powstały śliczne ATC :).

    Te co dostałaś też są bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie świetne karteczki! Co jedna to lepsza, nie mogę zdecydować, która najpięniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysyp karteczek. Każdy temat zrealizowany po mistrzowsku. Ciężko jest mi wybrać faworyta... Więc roluje w górę i dół przyglądając sie i podziwiając twoje prace z przyjemnością :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń