sobota, 27 stycznia 2024

Lilia z krepiny.

 I znowu byłam na warsztacie. Obiecałam sobie, że na warsztaty robienia dużych kwiatków z krepiny nie pójdę, po co mi takie duże kwiaty :-)
Jednak, gdy zobaczyłam, że na warsztat zaprasza Papierkowa robótka, której prace podziwiałam na pokonkursowej wystawie w Muzeum Słupskim szybciutko zgłosiłam się. Byłam chyba ostatnią osobą zapisaną na te warsztaty.

Po zapisaniu mnie Asia, prowadząca warsztaty, ponad dziesięciu osobom chętnych na uczestnictwo w warsztacie musiała odmówić. Wszelkie warsztaty rękodzieła stają się coraz bardziej popularne.Ja na następne warsztaty u Joanny już się zapisałam :-)




 

Prowadząca warsztat Joanna Rutkowska
 



O rany, jaka ja wróciłam zmęczona z tych warsztatów, a jaka zadowolona :-)))

9 komentarzy:

  1. Lilia jak żywa, Basiu.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ta papierkowa robota. :)
    Kwiat jak żywy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza lilia - wygląda jak prawdziwy kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warsztaty super przepiękną lilie stworzyłaś :) pozdrawiam Beata T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałabym zrobić taką o połowę mniejszą, ale ten pomysł musi poczekać w kolejce ;-)))
      pozdrawiam

      Usuń