piątek, 23 sierpnia 2019

Sierpień - kokarda.


Zapominam, że letnie wyzwania u Ani, to nie tylko obowiązkowe elementy, ale i paleta kolorów. Tych kolorów ma być co najmniej trzy.


Kartka z takiego papieru już kiedyś była. Robiąc porządki znalazłam przycięty kawałek papieru, wydrukowany napis, dodałam jeszcze troszkę kwiatków,  kokardkę i powstała karteczka.
Jest kokardka, czerwień, róż i zieleń (wszystkie kolory są bardzo delikatne).


Mało mnie w sierpniu na blogu, ale po prostu nie chciało mi się.
Tak czasem bywa.

W niedzielę jadę na kilkudniowe warsztaty z Ewą Mrozowską, Cynką do Trzęsacza.
Jak się cieszę.

13 komentarzy:

  1. Piękne papiery w tle i bukiecik :-) Oj, będzie się działo w tym Trzęsaczu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko w Trzęsaczu będzie wyglądało ;-)

      Usuń
  2. Piękna kartka z kokardowym motywem Basiu. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazuje się, że wystarczy poszperać , poukładać i kartka gotowa. Pięknie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, Basiu.
    Udanych warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka, pięknie dodatki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu cudnie Ci wyszła ta karteczka , bukiecik mnie zachwycił.
    Udanych warsztatów.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń