niedziela, 18 sierpnia 2019

Zakładki na 15-lecie

Mój UUTW obchodzi 15 lecie. Na 10-lecie każdy członek stowarzyszenia i każdy gość dostał aniołka z włóczki. w tym roku każdy dostanie zakładkę do książki (książkę musi kupić sobie sam)

Wcale nie mam pomysłu i nie wiem co powie moja grupa rękodzielnicza z uniwersytetu na moje propozycje zakładek. Mam nadzieję, że dziewczyny będą miały lepsze pomysły.




U was też jest brzydka pogoda, która uniemożliwia robienie ładnych zdjęć ?
( chyba mam wymówkę, że moje zdjęcia są takie fatalne).
Tu jest 11 zakładek nam potrzeba 250.
 

22 komentarze:

  1. Piękne zakładki, miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ago.
      Oczywiście te zakładki też jeszcze wymagają dodatków. Z tyłu będzie logo uniwersytetu i napis-15 lat.

      Usuń
  2. 250! To wyzwanie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest nas w grupie ok 20 dziewczyn.Man nadzieję, że praca rozłoży się równo.

      Usuń
  3. Najbardziej mi się spodobały te z ostatniego zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co powie "loża szyderców" tzn prezes i jej pomocnicy, ja też najchętniej robiłabym takie jak na ostatnim zdjęciu i taką z napisem czytam.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Wspanialy pomysl,gratuluje,najpiekniejsze sa na ostatnim zdjeciu,takie kolorowe i pelno kwatow,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zakładki Basiu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zakładki. Te z motylkami są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko!250 zakładek!No to wypada na każdą dziewczynę z grupy około 12(z kawałkiem) - tyle dałabym radę :D A tak poważnie to pomysł z zakładkami świetny. Te na ostatnim zdjęciu ze skrawków? Podobają mi się najbardziej ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak początkowo pomyślałam - ło matko!
      Takie myśli chodzą mi po głowie, że pewnie będę musiała zrobić z 50 zakładek, oby nie więcej ;-)

      Usuń
  8. Wspaniały pomysł z zakładkami, oby tylko praca rozłożyła się po równo. Najbardziej podobają mi się te z ostatniego zdjęcia. Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki to gadżet, który zawsze znajdzie aprobatę. Nie musisz się bać Basiu. Są śliczne!
    250?!!! Imponująca ilość. Trzymam kciuki za realizację projektu!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, ile tych zakładek? Oj, podziwiam Cię.
    U mnie na szczęście pogoda dopisuje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Dzisiaj (właściwie wczoraj) też była ładna pogoda :-)

      Usuń
  11. Basiu toż to mała manufaktura ręczna.
    Ty taka pracowita mróweczka

    OdpowiedzUsuń