środa, 14 sierpnia 2019

Trudne zadanie miałam - 2a

Koleżanka koleżanki kończy we wrześniu 90 lat, potrzebna kartka.
Pomysłów na nią miałam kilka,  zrobiłam dwie kartki, tu.
Potem powstała kartka książka, tu.
Im dłużej na nią patrzyłam podobała mi się coraz mniej.
Pozmieniałam w niej sporo. 
Dodałam pudełeczko.

Na przednią stronę kartki wstążkę i cyferki
Zamieniłam miejscami kopertkę na kasę z miejscem na życzenia.


No teraz podoba mi się.
Halu, możesz odebrać kartkę :-)))
Tę samą kartkę pokazywać w dwóch postach, to chyba tylko ja potrafię .
Po malutkiej przerwie wracam do komputera i robienia kartek. Ograniczałam się, bo stwierdzono jakieś zmiany w moim prawym oku i czekałam co powie okulistka. 
Mogę nie odstawiać komputera, mogę oglądać telewizję. Wrócił mi dobry humor.

Bardzo dziękuję za miłe komentarze.

23 komentarze:

  1. Ta wersja jest super choć i poprzednia też mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie w poprzedniej wersji coś nie grało ;-)

      Usuń
  2. Mnie zachwyciły wszystkie wersje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszystkie wersje są super:))Cieszę się ,że oczku nic nie jest:).Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka :) zdrówka życze , dbaj o oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się wszystkie wersje podobają, Basiu.
    Super, że z oczami wszystko w porządku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu.
      Za pół roku następne badanie komputerowe i wiadomo będzie co się dzieje.

      Usuń
  6. Wszystkie wersje są cudne Basiu. Dużo zdrówka i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to pozmieniałaś (obie wersje zachwycają) ... pierwsza wersja bardzo mi się podobała (myślę, że czasami trzeba coś zmienić jeżeli się czuje, że coś nie pasuje) ale ważne, że Ty Basiu jesteś zadowolona ze swojej pracy. Zdrowia życzę, dbaj o oczy ... i niech Cię dobry humor nie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zdrowie może szwankuje (czasami) ale humor nawet wtedy mnie nie opuszcza :-)

      Usuń
  8. Obie wersje są śliczne ale też tak mam jak patrzę trochę dłużej na swoje prace to mam ochotę w nich coś zmienić, a najlepiej zrobić od początku :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż pomysłów, ileż pięknych rzeczy wychodzi spod Twoich rąk 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie piękna praca! Wspaniale tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpatrywałam poprzednie kartki, wszystkie piękne dla pani 90.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana dziekuje za odwiedziny,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń