niedziela, 1 września 2019

5 dni w Trzęsaczu (1)

Dużo się  działo.

Śliczna mała nadmorska wieś i nas 14 ( w porywach więcej lub mniej) osób zwariowanych na punkcie scrapowania, mediowania  no i oczywiście Ewa Mrozowska sprawczyni tego zamieszania. ;-)

Zaraz po przyjeździe zrobiłam zdjęcie ruin kościoła.


Potem zajęłam się warsztatami.
Pierwszy to "Dom z widokiem"



Po raz pierwszy na mojej pracy pojawiła się rdza !!!

Albumem "Na wspomnienia" zajmowaliśmy się cały dzień. Mój jeszcze niedokończony, po uzupełnieniu pokażę go w oddzielnym poście.


Okładka albumu.

Grzbiet albumu

Robiliśmy też kartki "Kolorowe, sztalugowe"




Cudownie się odnalazłam na warsztacie "Czas sztuki".
Troszkę skorzystałam z pomocy sąsiadki, ale i tak był to warsztat bardzo udany :-) Dlatego wrzuciłam kilka zdjęć z kolejnych etapów pracy.






"Domek z wyzwaniem" to następny warsztat.




Następna praca, która pozostała niedokończona to "Portret rodzinny" Niestety nie wzięłam ze sobą zdjęć.


W tych ramkach będą zdjęcia.

"Autoportret"





"Pasja" - mój domek ma nr 13.



Nastał czwartkowy wieczór. Właściwie warsztaty dobiegły już końca, jeszcze tylko piątkowe śniadanie i pożegnanie.

Cdn.

20 komentarzy:

  1. Basiu idziesz jak burza, brawo.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne warsztaty!!! Wszystkie prace super ale naj, naj to AUTOPORTRET!!!
    Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Dla mnie są dwa nr 1 - autoportret i album, no i może portret rodzinny ;-)

      Usuń
  3. Autoportret wymiata :) brawo Ty :) !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ale w innym stylu warsztaty, autoportret jest super.Wszystko fajne i super zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nie wszystko jest w moim stylu, ale zależało mi by nauczyć się pracy z mediami.Uczę się, ale wciąż podchodzę do nich jak do jeża.

      Usuń
  5. Ależ cudowności powstały. Wspaniale spędziłaś czas Basiu. Wszystkie prace są przepiękne!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Warsztaty pierwsza klasa, te dni musiały być wspaniałym przeżyciem, wspomnienia i zachwyty zostaną z Tobą Basiu już na zawsze. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks.
      Warsztaty to cudowna sprawa, uczę się i poznaję cudownych, zakręconych ludzi.

      Usuń
  7. Rewelacyjne są takie warsztaty a prace fantastyczne powstały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty jesteś twórcza Basiu. Nawet w trakcie męczących upałów cudeńka stworzyłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Chwilami tych upałów nawet nie czuliśmy ;-)

      Usuń
  9. Tak ogólnie to wszystko cudowne, świetne, wszystko naj... . Każdą chętnie bym zrobiła ale gdybym miała wybierać to niedokończony ,,Portret rodzinny,, i ,,Domek z wyzwaniem,, mnie pociągają. Album to osobna sprawa (okładka Basiu jest cudowna). Takie warsztaty to super sprawa bo twórcza atmosfera, przyjaźnie nastawione zakręcone osoby, wspaniała prowadząca owocują tyloma cudownymi pracami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace! Bardzo twórcze spotkanie kreatywnie zakreconych osob! Nic tylko pozazdroscic takiej okazji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałe warsztaty!!! Efekty Waszej pracy znakomite! Oj, marzą mi się takie wspólne twórcze działania:))

    OdpowiedzUsuń