czwartek, 21 września 2017

Znowu podaj dalej!

Zapisałam się do tej zabawy wtedy, gdy jeszcze nie wywiązałam się z poprzedniej.
Dusia spisała się nad podziw sprawnie i szybciutko zostałam przez nią obdarowana.
Zdążyłam też już z nici otrzymanych od Dusi zrobić chustę, taką niedużą do noszenia pod kurtką, płaszczykiem.


to jest oryginalny kolor

Wtedy też  spięłam się  i moje przesyłki wreszcie do adresatek dotarły .

Tym razem prezenty ode  mnie nie będą w całości niespodzianką. Na zdjęciu poniżej jest bransoletka. Jest ona zrobiona wg schematu Swietłany Karimowej, mojej mentorki z warsztatów , które odbywają się w słupskim Emceku



Podoba się ?
Koraliki zamówię zaraz po powrocie z wycieczki do Karpacza i Pragi na którą to jedziemy właśnie dzisiaj, odbiorę je i w krótkim czasie zrobię prezenty. Kolor będzie niespodzianką. Jeżeli któraś z zapisanych  będzie chciała dostać tę na zdjęciu to się dogadamy ;-)

To proszę się zapisywać.

Ogłaszam zabawę u siebie! :) Dwie pierwsze osoby, które zostawią pod tym postem komentarz z chęcią zabawy obdaruję w ciągu roku  paczuszkami, częściowo niespodziankami :) Po otrzymaniu ode mnie paczuszki adresatki organizują zabawę u siebie.

Obiecuję, jako że już część paczuszki jest wiadoma a malutkie do tego dodatki zorganizuję w niedługim czasie. Nie będzie tym razem długiego czekania na prezenty. Dotrą zanim Mikołaj zacznie pakować swój worek ;-)

Z wycieczki wracamy w piątek. Chyba więc dopiero rano w sobotę wpadnę na bloga.

13 komentarzy:

  1. Basiu, piękna chusta, na pewno cudownie cieplutka. Udanej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, załapię się? Podoba mi się Twoja biżuteria.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś następnia i już lista chętnych do zabawy zamknięta
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Prześliczny szal sobie wydziergałaś Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota jesteś pierwszą osobą zapisaną ,otrzymasz prezent. Pogadamy jak wrócę z wycieczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny szalik. a bizuteria... bomba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną chustę wydziergałaś! Przyjemnego wyjazdu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cuda!!! Udanej wycieczki ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuterią już się zachwycałam na Fb. Jest przepiękna.
    Chusta pod płaszczyk też piękna :)

    OdpowiedzUsuń