czwartek, 29 czerwca 2017

Warsztaty !

Już za momencik odbędą się XIV Wrocławskie Spotkania Craftowe. Ja też tam będę, we Wrocławiu już jestem !
Tylko piątek mam w miarę wolny, bo bez warsztatów. Ale zakupy, pokazy ! Może kogoś poznam, może ktoś mnie rozpozna !
  W sobotę spróbuję jak pracuje się z pergaminem, warsztat będzie prowadził Dawid - Tengel.   Będę też próbowała używać media i zrobię ( chyba)  oprawę zdjęcia na  płótnie , warsztat prowadzi Karolina Bukowska
  W niedzielę Agnieszka Cebula poprowadzi warsztat - Kwiaty z foamiranu.Następny warsztat to;  Grzebień w quillingu (nowe triki i techniki), poprowadzi go Kasia Wróblewska

Jestem troszkę (bardzo) podekscytowana , czekają mnie trzy dni pełne wrażeń.

Chciałam się troszkę wyciszyć i próbowałam robić odciski używając  foremek silikonowych i masy. Spodobało mi się to. Usiądę jednak do czapeczek dla dzieci, brakuje im przecież kwiatków .

Żeby nie było tak bez zdjęć pokażę jak wyglądał pochód w Święto fajki w Przemyślu, też tam byłam 
Teraz jedno zdjęcie , więcej napiszę po powrocie do domu tak mniej więcej  za tydzień.


A to jest część  pracowników i ich rodzin firmy Mr Bróg

A to sam szef, wieziony na fajce przez swoich "poddanych".

W końcu są dwa zdjęcia i jeden film.
Pozdrawiam  z Wrocławia.

23 komentarze:

  1. Basiu, owocnych warsztatów i czekamy na relacje oraz prace:) pozdrawiam cieplutko i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz Basiu, ale kiedy jak nie teraz i kto, jak nie Ty i tego się trzymaj ! Tengel to super gość, znam go z Talenicka, pierwszego robótkowegop forum, na którym byłam, a które niestety już nie istnieje, mega talent, bierz, wyciskaj z niego ile się da :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Tengela zapisałam się , bo mi inny warsztat wypadł , ale cieszę się bardzo.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Super!Jestem bardzo ciekawa wrażeń.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!Jestem bardzo ciekawa wrażeń.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na wrażenia:))skąd się dowiadujesz o takich fajnych warsztatach:))ja to się dowiaduję po fakcie albo jak już trwają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno było spotkanie w Warszawie, troszkę wcześniej w Poznaniu, ja biegam po blogach i stamtąd mam te wiadomości ;-)

      Usuń
  6. Super. Świetnie zaplanowałaś weekend:)
    Zazdroszczę warsztatów;) Czekam na zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdzie nie byłam , ale już wiem,że warto było przyjechać.Przecież tu mieszka moja córka :-)
      relacje będą, mam nadzieję,że nie zapomnę robić zdjęcia.

      Usuń
  7. Basieńko, życzę Ci cudownych chwil na warsztatach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych warsztatów - miłego spędzania czasu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to zaszalałaś Basiu!! Trochę Ci zazdroszczę tych warsztatów wszystkich. U Agnieszki Cebuli byłam na warsztatach w Katowicach :-)
    Szkoda źe tak późno napisałaś o swoim wyjeździe do Wrocławia :-( Będę też w weekend we Wrocławiu , ale nie wiem czy uda mi się dotrzeć na Zlot, mam plany być w niedzielę o 13:00 jak kończy się warsztat z quillingu. Będzie też na nim Agatka znan w sieci jako Agulek , planujemy spotkanie. Jak masz ochotę dołączyć to podeślij mi na maila anniwa59@gmail.com swój numer telefonu to się z Toba skontaktuje.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych warsztatów.
    P.S. Szczerze podziwiam , że chciało Ci się jechać przez całą Polskę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tu u Córki.Rzeczywiście objeżdżamy całą Polskę.
      Ja niestety będę zajęta. O godz 13.00 kończę "kwiaty z foamiranu" a o 13.30 zaczynam "quilling"
      serdecznie pozdrów wszystkie "znajome blogerki"
      Uściski

      Usuń
  10. Czekam z niecierpliwością na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci Basiu tych warsztatów ... oczywiście pozytywnie :)
    No i najpierw przepiękny Przemyśl, teraz przepiękny Wrocław ...
    Przyjemnego reszty weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu niezmiernie miło było mi Ciebie poznać:-):-) Choć krótkie pół godziny ale super spędzone:-):-)
    Jeszcze raz mocno, mocno ściskam:-):-)

    PS I jak kwiatuszek quilingowy u Kasi?? Fajny no nie.....a grzebień to już rewelacja:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko to była fajnie spędzona przerwa między warsztatami.
      Z obydwu wyszłam zachwycona.
      OdpowiedzUsuń

      Usuń