czwartek, 22 czerwca 2017

Dodatek do książki.

Razem z wędrującą książką do następnej czytelniczki wysyłamy zakładkę i umilacze czytania.
Co ja dostałam od Judyty możecie jeszcze raz tu obejrzeć.
Dostałam zakładkę z motylem, na okładce książki też jest motyl. Pociągnęłam ten temat i też zrobiłam zakładkę z motylem!
Moja zakładka to narożnik, tu go znalazłam . Ten znaleziony post ten posłużył mi za inspirację.
Ja książkę i zakładkę wysłałam do  Etoile.  





 Książkę czytałam trzy dni. Do zrobienia zakładki zabierałam się tydzień, zrobiłam w niedzielne popołudnie.

Zrobiłam dodatkowe zakładki, by zrozumieć jak je się robi. Okazało się to bardzo łatwe. Powstały dwie. Mało ozdabiałam, bo nie lubię grubych zakładek, a i tak są troszkę za grube.



 Pierwsza z przodu i z tyłu

I druga, malutka 5x5cm.

14 komentarzy:

  1. Basiu, świetne są te narożne zakładki. Motyl najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakładki :) ciekawa forma :) najbardziej podoba mi się pierwsza z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedizałam, że jest coś takiego jak narożnik do książki woow. zawsze myślałam, że jest tylko zakładka.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł i super wykonie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł...no i sama zakładeczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham zakładki piękne prezenciki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki, ta pierwsza z motylem super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakładki! Motyl tutaj rządzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Forma i wykonanie pierwsza klasa, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń