poniedziałek, 22 maja 2017

Torba ze sznurka.

Torba jest ciężka, (waży 1,800) więc chyba wykorzystam ją jako pojemnik na wszelakie rozpoczęte robótki. Zrobiłam ją z bawełnianego sznurka 5mm ze wsadem wiskozowym.
   Sznurek - to był temat na naszym ostatnim wtorkowym spotkaniu szydełkowym.Była z nam instruktorka, która pokazała jak robić denka, jak dodawać oczka, jak robić rączki. Niby to wszystko wiedziałam, ale dobrze sobie przypomnieć.
   Niektóre z nas robiły koszyki inne torebki. Materiał też miałyśmy różny,  od  spaghietti, przez sznurek 3mm , aż do takiego grubego jak ja.



Dodam jeszcze kilka zdjęć torby z niedoszytymi rączkami.



Wymiary torby, którą robiłam słupkami raz nawijanymi i półsłupkami z trzech kolorów sznurka
- długość rączek po zrobieniu 50 cm,
      troszkę odeszło na przyszycie, ale łatwo ją zawiesić na ramieniu, gdybym jednak chciała się z nią gdzieś  przemieszczać ;-)
- wysokość 36 cm, szerokość 44 cm
- owalne denko - 36 cm x 9 cm
W ostatnim rzędzie robiłam * 2 półsłupki, 2 półsłupki razem*


To nie było lekkie szydełkowanie, odnowiła się stara kontuzja palca wskazującego prawej ręki. Opuchlizna nie chce zejść ;-(

Z torby jestem bardzo zadowolona!

Dziękuję za pochwały moich poduszek. Rzeczywiście się naszydełkowałam, dopiero po zrobieniu pomyślałam, że mogłam robić je z dwóch kłębków większym szydełkiem.

37 komentarzy:

  1. Takie grube sznurki maja jedna podstawowa zaletę - pracy przybywa bardzo szybko a to motywuje do dalszej pracy , przynajmniej u mnie :-)
    Wyszło super, ale nosić prawie 2 kg bez zawartości to chyba bym się nie zdecydowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też nie będę jej nosić na co dzień, ale zapakować do autka aktualne duże robótki a potem przenieść je kilka metrów to już mogę;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Super! Nie wygląda na wykonaną ze sznurka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, podziwiałam Twoje balkonowe poduszki, a teraz torbę. Bardzo fajna, tylko ta waga...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A wygląda na leciutką.... W każdym razie jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna torba. Szkoda tylko, że taka ciężka. Ale do zapakowania do samochodowego bagażnika nadaje się jak najbardziej jako estetyczny organizer. Pozdrawiam 🌷🌺🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam bagażnik, będę ją kładła na siedzenie obok siebie ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Torba wyszła Ci świetnie. Kolorystyka bardzo mi się podoba. Nie dźwigaj jej za często, skoro trochę ciężka.
    Trzymam kciuki za rękę !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj sprawdziłam, palec przy prasowaniu "niestety" nie boli ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Torba super się prezentuje! Szkoda, że ciężka, bo będziesz rzadko z nią wychodzić, ale wyeksponuj w domu na widocznym miejscu. Musi cieszyć oczy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba wygląda suuuuper i ma fajne kolorki. Gdyby tylko tyle nie ważyła.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna torba, świetny duet kolorystyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jasny i ciemny szary to dwa kolory to jest to tercet ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Fajna jest taka pasiasta torba:) Na robótki w sam raz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo pojemna, dzisiaj ją wypróbowałam ;-)

      Usuń
  13. Super, fajna i pojemna. no i lubię paseczki.
    Niech dobrze służy.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna torba. Super kolory, szkoda tylko, ze zrobiła się taka ciężka.

    OdpowiedzUsuń