piątek, 26 maja 2017

Na sportowo!


Spartakiada, którą w tym roku organizował Słupski UTW wypadła właśnie dzisiaj. Też wzięłam w niej udział. Wraz z pięcioma koleżankami układałyśmy pocięty na kawałki właśnie ten plakat.
Konkurencję układanie puzzli wygrałyśmy rzutem na taśmę, byłyśmy lepsze o 2 sekundy.
Ależ były emocje.
To mój pierwszy występ na uniwersytecie w czasie którego byłam umundurowana. W magazynie zostały tylko koszulki w ogromnych rozmiarach. Zwlekałam z odebraniem i koleżanka dostarczyła mi ją bezpośrednio na stadion. Wystąpiłam w takiej nie  zmniejszonej.
Wcale nie przeszkadzało mi, że gubiłam się w niej.


 Gdy skończyły się rozgrywki w tenisa stołowego chwyciłyśmy z koleżanką za rakietki. Po każdym odbiciu piłeczki byłyśmy tak z siebie zadowolone, że obiecano nam wystartujemy tej konkurencji  w przyszłym roku ;-)


Zapomniałam nakrycia głowy, słońce bardzo grzało skorzystałam więc z czapki zostawionej przez Ślubnego w autku.

Zdjęć mam tylko tyle, już po tym widać,że nie było czasu na robienie zdjęć. Dobrze,że jak zawsze zdjęcia robiła nasza nadworna fotografka Irena. Opublikuje je na pewno na fb.

PS. oczywiście to nasz uniwersytet tę spartakiadę wygrał..

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że korzystasz z aktywnie z życia. tak trzymać :)
    Tenis stołowy, fajna rozrywka. W szkole zawsze lubiłam w to grać.

    wszystkiego dobrego.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenis to fajna rzecz, ale dzisiaj bolą barki, trzeba potrenować;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. SUper spędzony czas :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dla waszego uniwersytetu. Super babki jesteście. Tez lubię układać puzzle, ale o 2 sekundy być lepszym to sukces 😃 Wcale nie widać, jakoby koszulka była workowata. Gustowna czapeczka 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie nie były typowe puzzle, to był pocięty na różnej wielkości i różnego kształtu plakat. To właściwie nie ułatwiało.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajny macie ten Wasz uniwersytet. Coś się dzieje ciekawego. Gratuluję wygranej i życzę przyjemnych rozgrywek w tenisa stołowego w przyszłości.
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótki okres odpuściłam aktywność na uniwersytecie, teraz wracam. Chcę robić dużo, udzielać się, wszędzie bywać ;-) Jednak w tenis anie będę grała, moje barki powiedziały - dość!
      słonecznie pozdrawiam

      Usuń
  5. Basiu, super że nie rezygnujesz z aktywnego życia pomimo problemów zdrowotnych. Nie odpuszczaj, a ja trzymam za Ciebie! Pozdrawiam i gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu... hura za wygraną... świetnie spędzasz czas wolny nie to co ja...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do ruszania się zmusza Ślubny i koleżanki z uniwersytetu ;-)
      Spróbuj i ty.
      pozdrawiam

      Usuń
  7. To musiała być świetna zabawa:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zastanawiam w jakich konkurencjach będę brała udział w przyszłym roku :-)

      Usuń
  8. Zawodnik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń