piątek, 31 marca 2017

Trzy razy kartka !

W marcu u Ani inspiruje nas Danusia.


1. kartka okolicznościowa to bukiet + wstążka
  Quillingowo -


 Tę karteczkę już pokazałam tu

2. kartka bożonarodzeniowa to  ośnieżone drzewo + brokat
nie powstała , zabrakło mi czasu!


3. kartka wielkanocna to kogut + czerwony
  Z serwetki


4. druga kartka wielkanocna zamienna z bożonarodzeniową to jajo + paseczki  
( paseczki nie koniecznie na jaju , może być baza w paski lub cokolwiek innego)
Raz na ludowo
Czwarta karteczka zrobiona była jako pierwsza i już tu pokazana ;-)


Zdążyłam jeszcze tuż przed północą zrobić kolaż i edytować post .

W kwietniu wszystko zrobię wcześniej ;-)

14 komentarzy:

  1. Fajne karteluszki, ta pierwsza z bukietem świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz muszę zabrać się za te z twoimi wytycznymi.

      Usuń
  2. Świetne karteczki. Każda zupełnie inna. Znasz mnóstwo różnych technik.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :-)
    Ta drobiowa wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, podziwiam. Quillingowa lawenda jest piękna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu cieszę się niezmiernie że zdążyłaś, choć wiem jak mało miałaś czasu w tym miesiącu. I karteczki całkiem fajne powstały Bukiecik quillingowy mój faworyt . Kogucik z serwetki super jest a i ta grafika z jajkami urocza.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało się :) i to w pięknym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu karteczki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Ta z fioletowymi kwiatkami mnie urzekła i pomyśleć, że nie lubię fioletu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne! A quiling podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, byłaś szybsza ode mnie w marcu 😉 Nie miałam pomysłu na koguta, ale w ostatniej chwili przypomniało mi się o serwetkach, i tam go znalazłam ( juz go kiedys naklejałam na jajo z wikliny).
    Super karteczki stworzyłaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki - szczególnie ta z kogutem :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite kartki :-) Szczególnie ta z bukietem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki - moja faworytka, to ta z kogutkiem:)

    OdpowiedzUsuń