niedziela, 12 czerwca 2011

Myszki i truskawki !

Podziwiałam na kilku blogach, wyszyte już myszki.Coraz bardziej mi się podobają.
W pudełeczku mam kilkadziesiąt mulin nie oznaczonych i drugie tyle Ariadny. Kupowanie innych postanowiłam więc ograniczyć, zwłaszcza do małych prac.Sama więc dobierałam kolory z tych posiadanych.
Koniec gadania, to moja pierwsza myszka.



Właściwie dwie, takie same.Jedną myszkę robię na oddzielnym kwadraciku, jedną tak jak jest w projekcie.


Juz kilka dni temu dostałam przesyłkę od Kardamonowej.



Dziękuję za truskaweczki, są śliczne, takie do schrupania!

Dziękuje za pochwały dla różyczki;-0
Robótkę z kwiatkami pokażę, jak zrobię;-)))

16 komentarzy:

  1. Myszki są śliczne. Może w końcu uda mi się zabrać za moje. Kardamonowe truskawki do zjedzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne myszki, jak je wykorzystasz? Truskawy również przecudnej urody! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem "krzyżykowym" beztalenciem :), ale podziwiam każdy haft wykonany tym stylem.....a Twoje myszki są słodkie :)
    Zazdroszczę "słodkiej" przesyłki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne myszki jaki masz pomysł na wykorzystanie?
    sama jakoś nie mam pomysłu co z nimi zrobić, obrazek na ściane odpada, wzorek uroczy szkoda chować do szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ,słodziaki z tych truskaweczek

    myszki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszki urocze, a te truskawy mmmm..... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. myszki prześliczne! truskaweczki rzeczywiście takie smakowite....gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ALEŻ PRZESŁODKIE SA TE MYSIURKI..POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne myszaki. działaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że przesyłka szczęśliwie dotarła. Myszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za cierpliwosc przy tych myszkach. Moja corka uwielbia kreskowke o Angelinie ballerinie - tanczacej myszy. Bardzo podobna jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo,bardzo piękne!
    A swoją drogą podziwiam ilość Candy u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myszki sa bardzo uroczym projektem:) W Twoim wykonaniu prezentuja sie przeslicznie:) Gratuluje truskaweczek i dziekuje za odwiedziny.
    Pozdrawiam,

    Maja

    OdpowiedzUsuń