poniedziałek, 29 lipca 2024

Książki - lipiec 2024.

 Małgorzata Kalicińska "Miłość nad rozlewiskiem" 


Alicja Bartkowska "Z małej wsi w podróż przez Afrykę w świat"

Książkę tę napisała moja szkolna koleżanka, która na studiach poznała studenta z Nigerii i razem z nim do tejże Nigerii wyjechała. Do Polski na stałe wróciła po 18 latach.




Grażyna  Jeromin-Gałuszka "Folwark Konstancji"
 


Grażyna  Jeromin-Gałuszka  "Niebieska Sukienka"




Grażyna  Jeromin-Gałuszka "Spóźnione powroty"




W lipcu przeczytałam w całości 5 książek. Trzy są w czytaniu 😊

4 komentarze:

  1. Czytałam kiedyś "Miłość nad rozlewiskiem", ale jakoś nie przypadła mi do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero odkryłam Kalicińską, dobrze mi się ten tom jak i poprzednie czytało.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Podziwiam ludzi którzy potrafią czytać kilka książek na raz !!. Przyznam się że tej autorki ( G. Jeromin - Gałuszka ) nie znam i nic jej nie czytałam, ale wszystko przede mną. M. Kalicińską i serię Rozlewisko znam i czytałam.
    Pozdrawiam i podziwiam, kiedy Ty znajdujesz czas na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, czytam felietony malarki Bakuły, książkę o malarzach, co rozdział to inny malarz , no i 4 tom powieści Grażyny Jeromin-Gałuszki. Jak widać takie książki można czytać równolegle :-)
      A czytam nocą albo w wannie, ja śpię najczęściej 5 godz.
      pozdrawiam

      Usuń