poniedziałek, 1 kwietnia 2024

ATC - wymianka kart styczeń / luty 2024

To jest wpis zapomniany, zagubiony w wśród roboczych postów.
 
W kalendarzu świąt nietypowych są ciekawe dni😉
i wg nich robiliśmy karty na wymiankę na grupie Klub ATC
 
 Temat pierwszy - ze słomką - dzień słomki do picia 3.01


 
Temat drugi - znaczek pocztowy - dzień filatelisty 6.01
 

 
Temat trzeci - muzycznie - w nawiązaniu do Elvisa Presleya - dzień E.P. 8.01




Temat czwarty - bajkowo - w nawiązaniu do dnia Kubusia Puchatka 18.01
 
 
Temat piąty - z parasolem - dzień parasola 10.02
 



Temat szósty- miłość - walentynki 14.02



Temat siódmy - wiewiórka / dinozaur / żaba / kot / niedźwiedź polarny - wybieramy jako temat przewodni jedno (kilka) ze zwierząt, które świętują w lutym,
ja wybrałam dzień kota ;-)
 
 

Temat ósmy - własne tło - ze ścinków / mediowe / mediowo-ścinkowe / z użyciem maski / tuszy - do wyboru
 

 
Temat dziewiąty - z kratką- motyw kratki ma być widoczny
 
 

Wśród moich kart są trójki prawie identyczne lub różniące się bardziej.

I tym razem zapisałam się do wymianki z dwiema osobami. 

 
Oto karty od Doroty
 
 

A to od Małgorzaty
 

 


 

9 komentarzy:

  1. Niezły hurcik, Basiu. I wszystkie ateciaki super.
    Radosnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zrobić po dziewięć kartek, dla dwóch osób biorących udział w wyzwaniu i dla mnie.
      Miłego tygodnia po świątecznego

      Usuń
  2. Wspaniałe karty Basiu. Super też są wymianki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na razie skończyłam na dwóch wymiankach,
      to bardzo dużo pracy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super ATC zrobiłaś i sporą ilość :).

    ATC od dziewczyn też mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem stworzonych kartek :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń