wtorek, 30 kwietnia 2024

ATC Trzęsacz

 Na warsztaty do Trzęsacza zrobiłam morskie ATC. Pobawiłam się, sama robiąc koła ratunkowe. Żadne z nich nie jest w kolorze obowiązującym, pomarańczowym ale wydaje mi się że i tak jest fajnie 😊

Pierwsza seria to 12 kart z granatowym kołem.




Druga to sześć kart z kołem żółtym.



Wśród moich ATC były też takie "nie morskie".




 

Tym razem tylko ja miałam ATC, zaskoczyłam wszystkich. 

Sporo ich miałam, część przywiozłam i wstawię na fb, na grupę.

Tym razem relacji z Trzęsacza nie było, nie miałam ze sobą laptopa ;-)

3 komentarze:

  1. Jakie piękne kartki. Jestem pod wrażeniem i ich ilości i oryginalności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino. Te ATC robiłam na spotkanie i przesadziłam z ich ilością.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu, ileż pracy i serca w taką ilość włożyłaś! Świetne ATC :)

    OdpowiedzUsuń