wtorek, 14 listopada 2023

Warsztat w Porażynie - 1.

 Po zagospodarowaniu się w pokojach, po smacznej kolacji zaczął się pierwszy warsztat z Ewą Mrozowską w Porażynie.

Robiłyśmy świąteczny wianek. Pokażę jak mój wianek powstał. Nie skupiałam się na tym jak wyglądał wianek Ewy. Wzięłam wszystkie elementy i zrobiłam po swojemu.









Co roku robię z Ewą nowy wianek na drzwi, jednak na drzwiach będzie wisiał wianek zeszłoroczny, jest bardziej kolorowy. Tego powieszę w domu, pasuje do kalendarza adwentowego :-)
 

12 komentarzy:

  1. Jest przepiękny, taki delikatny ,podoba mi się.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że Ci się podoba.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Wianek fajny ale jeszcze lepsze te warsztaty i spotkanie w realu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja po każdym wyjeździe na warsztaty z Cynką wracam jak odmieniona, pełna energii. Spotkania są bardzo ważne, na każdym spotkaniu poznaję 1-2 nowe osoby. Mój krąg znajomych sie poszerza i są to pokrewne dusze ;-)
      pokrewne

      Usuń
  3. Śliczny, fajnie urozmaicony wianek. Zawsze chciałam w takich warsztatch wziąć udział, bo taka umiejętność jest bardzo przydatna. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden wzorcowy wianek,zerkanie co robią koleżanki i z tych samych materiałów powstają bardzo różne wianki.
      użciski

      Usuń
  4. Piękny wianek, taki delikatny. A kolorystyka bardzo do mnie przemawia - lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie projekty na tych warsztatach są w takiej kolorystyce, są bardzo spokojne

      Usuń
  5. Basiu, bardzo ładny wianek, podoba mi się kompozycja i ta stonowana kolorystyka.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, wszystkie moje prace z tegorocznych warsztatów z Cynką mają taką spokojną kolorystykę. Świetnie mi się je robiło, jednak ja wolę święta bardziej kolorowe ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Przepiękny. Też lubię kolorowe święta!

    OdpowiedzUsuń