wtorek, 21 listopada 2023

Porażyn - resztki

To miał być ostatni post  związany z  wyjazdem do Porażyna na warsztaty z Ewą Mrozowską.

Zostało troszkę resztek papierowych. Za dużo by je wyrzucić, za mało by tworzyć oddzielną teczkę na nie.Powstały więc 4 ATC.


Jedna kartka, podobna do tej jakie zrobiłyśmy na warsztatach, jednak troszkę mniejsza.Wykorzystuję bazy kiedyś zakupione. Ich wielkość jest odpowiednia na resztkowe kartki ;-)


Nie zrobiłam dodatkowych kart do albumu, został mi cały arkusz papieru P13 Cristmas Charm. Okleiłam gotową bazę czekoladownika. Pamiętałam, że z tej kolekcji robiłyśmy prace z Olgą Bielską. Resztki znalazłam, coś mi się mogło pomieszać z inną kolekcją, bo elementy były powycinane :-)  

 

Przyciemniłam zdjęcie, by było widać, że nałożyłam glossy accents.



Idąc za ciosem zrobiłam jeszcze jedną kartkę, lubię pozbywać się resztek, a tych miałam jeszcze troszkę.



 

Przekonałam się wreszcie, że tył i środek kartki można oklejać również resztkami i wygląda to świetnie. 


Gdy z ostatecznych resztek skleiłam następną kartkę wszystkie odpadki wyrzuciłam do kosza. Nawet na makulaturę się nie nadawały, chociaż 2-3 calineczki jeszcze bym zrobiła :-)))

 
Wciąż pamiętam, że nie pokazałam jeszcze albumu, ale ostatnio albo nie ma mnie w domu cały dzień, albo jest paskudna pogoda.

8 komentarzy:

  1. Świetna są te kartki i ATC z resztek, jak widzę nic się u Ciebie nie zmarnuję, wykorzystasz najmniejszy nawet skrawek papieru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ogromną przyjemność sprawia mi tworzenie z resztek, dopasowywanie, cięcie, klejenie i sprawdzanie co z innych lekcji do nich pasuje😏
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudo 🤩 Naprawdę podziwiam kartki (i inne takie cudeńka!) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ATC. Szczególnie podoba mi się to z dziadkiem do orzechów - jest urocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ATC spodobało się nie tylko Tobie, jako pierwsze znalazło nowego właściciela
      spokojnej niedzieli

      Usuń
  4. Pięknie wykorzystałaś papiery. Wspaniałe kartki, czekoladownik i ATC. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń