czwartek, 9 listopada 2023

Scrapmas Agnieszki Szulik - 1

 Na YT trwa  Scrapmas Agnieszki Szulik. W drugim dniu warsztat prowadziła Tosia z Tosiakowa, która udostępniła darmowe papiery do wydruku w tym również tabele. Wydrukowałam wszystko i idąc za radą Tosi zrobiłam sobie Scrapmasowy Planer.



 

Tosia wszystko  podała na tacy,zrobienie takiego zeszytu nie trwało długo. Tylko tabele troszkę krzywo przycięłam, bo chciałam to zrobić hurtowo i trymer nie ogarnął. Planer zostaje u mnie, więc niczego nie poprawiałam ;-)

 

Gdy post się opublikuje, ja będę w drodze do Porażyna na warsztaty z Ewą Mrozowską.

 

13 komentarzy:

  1. Super 🤩 ja tam krzywości nie widzę. Udanych warsztatów. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja krzywości też nie widzę widzę za to mocne przesunięcie tabelek ha ha pozdrawiam

      Usuń
  2. Powodzenia na warsztatach. A zeszyt jest już zdecydowanie w klimacie bożonarodzeniowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wracam z warsztatów mam cztery cudowne projekty będę pokazywała bo w najbliższych dniach

      Usuń
  3. Udanych warsztatów, Basiu. A planer pięknie wprowadza w świąteczny nastrój
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu na warsztatach robiłyśmy naprawdę ładne rzeczy będę się chwaliła 🤭

      Usuń
  4. Fajny ten planer na pewno się takowy przyda na święta. Papiery fajne takie drukowane , można ich mieć do wybory a kosztuje nas to aż tusz do drukarki. A Ty znowu gdzieś jedziesz, nosi Cię po tym świecie co niemiara, fajnie się masz tak wszystkie albo większość warsztatów zaliczyć !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych papierach podoba mi się fakt, że jest też
      dużo dodatków.można dopasować je do innych kolekcji.
      Aniu jeżdżę ,bo lubię 😘

      Usuń
  5. Jaki piękny notes. Aż zachęca do prowadzenia w nim zapisków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino mając papiery do druku nie jest trudne zrobić taki notesik pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie ten zeszyt wygląda. Planowanie i dobra organizacja bardzo w życiu pomaga. Na wszystko znajdzie się czas i chyba o to Ci chodziło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym w zeszycie zapisuję warsztaty które już minęły. Żeby zapamiętać na przyszły rok co robiłam co ewentualnie powtórzyć. Wydrukowałam sobie nawet zdjęcia prac na zwykłym papierze i wklejam do środka

      Usuń
  7. Dziękujemy za konsekwentne dostarczanie cennych spostrzeżeń. Twój blog to skarb.

    OdpowiedzUsuń