piątek, 2 grudnia 2022

Jak to z kalendarzem było.

 Kalendarz adwentowy to jedna z prac, którą robiłyśmy z Ewą Mrozowską na spotkaniu w Trzęsaczu.

Bazą do kalendarza była forma do muffinek. Już z drutem do powieszenia i z kokardkami ozdabiającymi wygląda ciekawie.


 Potem było ozdabianie kółeczek z datą i przymocowywanie ich na magnes do blaszki. Same wgłębienia po wypełnieniu miały być przykryte kraftowym kółeczkiem ( na klej).



Przerosło mnie przymocowywanie magnesów tak, by wszystko było przymocowane prosto.

Postanowiłam zrobić kalendarz w inny sposób. Na małe pudełeczka przymocowałam ozdoby na magnesy.



Pudełeczka miały zawisnąć na sznurkach na grubym kiju przyniesionym z lasu.

Niestety moje zabieganie, duża ilość zajęć i warsztatów spowodowała, że kalendarz nie został zapełniony i nie zawisł w przeznaczonym miejscu.

W przyszłym roku zapełnię pudełka już w listopadzie, by znowu się nie zagubić :-) 

Pewnie też zrobię do niego nowe literki, a te komuś sprezentuję.

13 komentarzy:

  1. Kalendarz w foremce do muffinek - nigdy przenigdy bym na to nie wpadła Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa Mrozowska na świetne pomysły, dlatego lubię jej warsztaty w Trzęsaczu.

      Usuń
    2. Basieńko, wszystkiego najlepszego z okazji Imienin.

      Usuń
    3. Basieńko, wszystkiego najlepszego z okazji Imienin.
      Małgosia X

      Usuń
    4. Małgosiu, pięknie dziękuję.

      Usuń
  2. Pudełka w tamtym roku robiłam. Ciekawy pomysł na kalendarz z foremki do muffinek. Pomysł z kółeczkami ozdobionymi też mi się podoba. Ech, warsztaty z mega kreatywną prowadzącą poza moim zasięgiem niestety. Korzystaj Basiu ile się da :)
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przestać robić kalendarze, ale ten był z warsztatów ;-)Córka mi go sponsorowała, więc nie mogłam odmówić ;))) Przez te warsztaty mało robię prac własnego pomysłu, ale właściwie nie żałuję.
      Miłej niedzieli Danko.

      Usuń
  3. Pięknie to wygląda i tak. Basiu życzę Ci z okazji imienin wszystkiego, co najlepsze, zdrowia i radości życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na adwentowy kalendarz oraz super wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zaskoczona i zauroczona pomysłem kalendarza w formie muffinkowej. Ale twój też na pewno będzie świetny.:)

    OdpowiedzUsuń