wtorek, 26 listopada 2019

Świątecznie

A oto dwie następne moje kartki.



21 komentarzy:

  1. Piękne, nastrojowe.Bardzo podoba mi się kartka z kosciolkiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Odnalazłam moje wyszywane krzyżykiem hafciki. Czas je wykorzystać.

      Usuń
  2. Ale ładne, obie mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, hafcik jest bardzo piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Kiedyś robiłam kartki tylko z hafcikami.

      Usuń
  4. Pięknie nastrojowo , świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chyba wrócę do wyszywania, ale tyko drobiazgów :-)

      Usuń
  6. Piękne! Haftowany widoczek jest urzekający.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne! Lubię taki kształt kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekające karteczki !!!!
    Rogaś oraz hafcik cudne.
    Miłego dnia Basiu 🌞😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, piękne są Twoje karteczki! A ta z kościółkiem zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygotowania do świąt idą u Ciebie pełną parą. Świetne karteczki. Szczególnie podoba mi się ta z haftem, nie często spotykam takie wykorzystanie haftu, a naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń