czwartek, 21 listopada 2019

Prosto, czysto i błyszcząco.

Trzy kartki z napisem po angielsku. Takie było zapotrzebowanie :-)




Wychodzę rano, wracam gdy już robi się szaro.
 Kiedy zrobić zdjęcia?

Gdy to napisałam uzmysłowiłam sobie, że nie powinnam narzekać.
Przecież ja oprócz dwóch, trzech wyjazdów w tygodniu do Ustki na UTW  i ostatnio prawie codziennych spotkań ze służbą zdrowia (lekarz, rehabilitacja),  nie mam innych obowiązków.

Postanowiłam troszkę bardziej zorganizować sobie dzień.

Może mi się uda ;)

Zacznę od poniedziałku :)))

12 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Basiu :) zdrowia Ci życze kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, szczególnie ta z hafcikiem .Zdrówka rychłego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Przypomniało mi się, że sporo hafcików leży i czeka na wykorzystanie.

      Usuń
  3. Urocze, no a zestawienie kolorow swietne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrowia i efektów podczas zabiegów. Karteczki bardzo udane :)
    Z tym oświetleniem teraz to masakra !!! Też tańcuję z aparatem 😉 A i z organizacją też niekiedy mam problem 😁 Miłego słonecznego weekendu 🌞❗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mam rodzinne spotkanie, będzie ekstra weekend :-)

      Usuń
  5. Piękne karteczki przygotowałaś!!! Trzymaj się ciepło i zdrowo Basieńko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko, super kartki, ta pierwsza szczególnie - perfekcyjna kompozycja po prostu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne karteczki, śliczne są wszystkie trzy. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń