poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wspomnienia

Na wspominki naszło mnie po odkryciu nie dokończonego woreczka do kalendarza adwentowego. 
O kalendarzu w 2010 pisałam dokończony (oj, kłamczuszka ze mnie), tutaj klikaj ;-(
Ale nie o tym chciałam pisać.
Pod postem otrzymałam 20 komentarzy. Postanowiłam sprawdzić co dzieje się u komentatorek
1. Oaza -  Nitkowy świat, nieczęsto bywa na swoim blogu.
2. Skrzatka, nigdy nie była wylewna, więcej pisała w komentarzach niż na blogu. Jej wpisy są wciąż bardzo minimalistyczne.
3. Antonina lubię czytać  opisy jej pieszych wędrówek
4. Kankanka, lubię do niej wpadać, jednak teraz już na fb, tam bowiem jest wciąż, na blogu bywa.
5. Theyooka , niestety nie mam dostępu do jej profilu
6.Enyo na swój blog nie zagląda od końca 2015r
7.  Janeczka, jej blog odwiedzam z niezmienną przyjemnością w każdy poniedziałek
8. Bean ona też od listopada 2015r nic nie publikuje  
9. Aneladgam chcecie ją poczytać, wpadajcie na fb
10. U Zuli od 2014 nic się nie dzieje 
11. Emade76 , nic nie wiem co się u niej dzieje 
12. Kasia  u niej też pustka na blogu
13. Anucha ,  o niej też nic nie wiem
14. Tkaitka  już nie pisze co dzierga, teraz pisze wiersze i powieści . Poczytajcie na Myślę sobie ...
15. Muszelka na swoim blogu nie bywa od 2015r.
16.Chranna , ostatnio podziwiałam u niej koronkę klockową 
17. wpis jest od Anonimowej osoby , która wątpi w swoje umiejętności. Chciałabym dowiedzieć się co się u niej dzieje
18. też anonimowy wpis z prośbą o wzory
19. Chwilowo domatorka , jej próba pisania bloga szybko się skończyła
20. Margolcia, też niestety już nie publikuje

Okazuje się, że wśród osób odwiedzających mojego bloga kilka przestało blogować, kilka polubiło fb kosztem bloga. 

No cóż świat się zmienia(ten blogowy też), a my razem z nim.

Pozdrawiam wszystkich mnie odwiedzających .

22 komentarze:

  1. A ja tam jestem wierna blogom, a FB zabiera za dużo czasu. Miło mi, że o mnie pamiętasz i dziękuję, że wpadłaś z wizytą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę blogi. Na fb bywam ze względu na grupy :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja ograniczyłam bywanie na fb, za dużo zabierało to czasu, zaglądam tam sporadycznie. Tak to bywa, że nasze życie się zmienia i blogi ewaluują. Pozdrawiam Basiu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wciągnął mnie fb, zapisałam się do nowej grupy ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja pozostaję przy blogach. Przykre, że coraz więcej osób odchodzi do fb. Nie bardzo rozumiem to zjawisko, tłumaczę je przede wszystkim wygodnictwem.
    Nie lubię fb i raczej już nie polubię - dla mnie to zbyt prymitywna językowo strona.
    Zaglądam do znanych i działających od dawna blogów, ale teraz niedawno też zajrzałam do dawnych miejsc przy okazji swoich postów wspomnieniowych. O tym właśnie dzisiaj piszę posta.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fb dla mnie jest stanowczo za szybki. Są grupy na które wrzucane są ogromne ilości wzorów, linków do stron, ale jak to znaleźć po jakimś czasie.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Codziennie czytam blogi, jednak coraz mniej wpisów się pojawia na obserwowanych przeze mnie stronach. Smutne to.

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę, wpadłam do Ciebie, też nie za często piszesz na swoim blogu ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. A ile osób skasowało blogi? Jolad, Ullak,Marta, nie pamietam dokładnych stron,Makneta była taka aktywna a blog się kurzy, no cóż każdy ma prawo do swojego wyboru,ale szkoda,wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację wielu blogów żal.
      Makneta troszkę zapowiadała, że sie wycofuje, ale inne blogi znikają bez zapowiedzi.

      Usuń
  6. Też mam takie przemyślenia ... ale podobno jedyne co pewne w życiu to zmiany :) Pozdrawianm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą "wyliczanką"😊 mój blog też się ostatnio trochę zakurzył ale wkrótce planuję znów się uaktywnić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam,że niektóre dziewczyny robią sobie wakacje blogowe, potem wracają.Tobie też życzę powrotu.

      Usuń
  8. Interesujące wspominki. Sprowokowałaś mnie do komentarza.
    Żal, że większość blogujących się "wypaliła". Jak widać, także zwolniłam (mam mniej czasu na blogowanie), jednak Fb wydaje się dla wielu szybki i łatwiejszy. Tyle, że wszystko przepada tam w odmętach szybkiej produkcji postów. I tak jeżeli nie śledzi się właściwie nieustannie - to przemija, przemija.
    Blog jest zdecydowanie bardziej stabilny i konkretny, wymaga też większego wkładu pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwując blogi można się dużo nauczyć.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ciekawy post, ciekawe spostrzeżenia. Niestety lubiane i odwiedzane przeze mnie blogi też zamierają, ale rozumiem to. Sama też jestem ciągle w biegu, żyję realem i wieczorami już tylko sił starcza, by po blogach pochodzić. Na własne wisy zdecydowanie czasu brak
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzę z innej perspektywy. Jestem od prawie zawsze osobą której co miesiąc na konto wpływają pieniążki a do pracy nie chodzę.
      Praca, nauka rodzina i różne inne przyjemności wypełniają dzień, nie dziwię się dziewczynom, że rzadziej bywają na własnych blogach
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Nie ma FB i jest mi z tym dobrze , pozostaję wierna blogowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dałam na fb wciągnąć i właściwie nie żałuję , ale troszkę czasu kradnie ;-)

      Usuń
  11. Fajne te Twoje wspominki.
    A co to jest ten fb? Czyżby to jakiś nowy "złodziej czasu"???
    A tak na poważne, zamiast "facebook'ować" wolę robótkować, a od czasu do czasu blogować:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie wpuszczałam "złodziei" do mojego domu a teraz dołączyło jeszcze HBO GO. Jestem bardzo niekonsekwentna ;-)
      serdecznie pozdrawiam

      Usuń