niedziela, 17 czerwca 2018

Entrelac.

Moja chusta robiona metodą entrelac doczekała się blokowania.
Uczyłam się tej metody na spotkaniach grupy rękodzieła działającej przy firmie Metodis.
Pierwsze próby poczyniłam na włóczce skarpetkowej. Jednak ze względu na szybkie przejścia jednego koloru w inny nie nadawała się. Sprułam , będą z tej włóczki skarpetki , zgodnie z przeznaczeniem nici.

Potem robiłam z cienkiej włóczki, jednak na zbyt grubych drutach. Wreszcie trzecia próba okazała się być tą właściwą.


Tutaj w czasie blokowania

I na koniec zdjęcie na balkonie.
Jeszcze nie ma lata, a ja mam już chustę do jesiennego płaszcza ;-) Chusta ma wymiary 165na 190cm. Zużyłam 130 dag włóczki.

W ostatni piątek reprezentowałam UUTW na zakończeniu projektu "Pociąg do kultury" organizowanego przez Bałtycką Galerię Sztuki Współczesnej
Otrzymaliśmy miano Maszynisty kultury i statuetkę ( w formie i wielkości cegły :-)


20 komentarzy:

  1. Gratulacje nagrody Nio fiu fiu
    A chusta magia, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody i pięknej chusty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Chustę zrobiłam, ale nagrodę tylko odebrałam w imieniu Uniwersytetu.

      Usuń
  3. Super:))bardzo mi się podobaja te chusty,ale nie moge absolutnie rozkminić jak się to robi:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniejszy pierwszy krok... potem już idzie całkiem łatwo ;-)

      Usuń
  4. Chusta piękna. Wspaniale otuli i ociepli Cię w chłodne jesienne dni. Piękna nagroda. Gratulacje. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna chusta ,lubię takie kolory.Wydaje się dosyć trudna do zrobienia ,dlatego poprosiłam synową o zrobienie takiej.
    Pozdrawiam i gratuluję nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mnie tę chustę robiło się dosyć dobrze, musiałam tylko uważać na dokładne ściąganie oczek brzegowych.

      Usuń
  6. Ależ superaśna jest ta Twoja chusta, no i kolorki bardzo mi się podobają - takie moje:))

    OdpowiedzUsuń