piątek, 14 lipca 2017

Czytanie i robótki.

Nie ma już środowego Wspólnego dziergania i czytania


Makneta  zmieniła je na środy z książką i opcjonalnie z robótkami i to teraz , gdy ja chciałam powrócić do tych środowych spotkań :-)

http://www.makneta.com/2017/07/sroda-z-ksiazka-2-przyjacioka-z-modosci.html
klikaj w banerek
 Poczytałam ze zrozumieniem i okazało się, że dla mnie nic to nie zmienia. 


Czytam "Dziewczynę  z pociągu" Pauli Hawkins.
Gdybym nie przeczytała ochów i achów na temat tej książki pewnie po kilku stronach książkę odłożyłabym na bok. Na szczęście jednak brnęłam dalej, aż zaczęłam czytać z przyjemnością.
Tak więc polecam ją.
Jak zawsze po szczegółową i bardziej rzeczową recenzję zapraszam na strony i blogi, które się tym parają ;-)


 Dokończyłam wreszcie czapeczki dla dzieci po chemii, dodałam kwiatki i cztery czapeczki czekają na przekazanie. Teraz nie mam z czego robić, ale po zakupie bawełny powstaną jeszcze inne.

20 komentarzy:

  1. Widziałam film na podstawie tej książki ale podobno sama książka lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również po przeczytaniu kilkunastu stron chciałam ją odłożyć, ale zapadłam się i dalej już czytało mi znacznie lepiej. Film obejrzałam po lekturze i powiem tak- książka utkwiła w mojej pamięci na dłużej, a filmie już prawie zapomniałam. A co do czapeczek, to chętnie coś bym wydziergała. Napisz mi proszę na maila: Lucyna 1826@op.pl coś więcej na ten temat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam wiadomość,jeżeli za mało informacji,napisz!
      pozdrawiam Basia

      Usuń
  3. Czapeczki przecudnej urody :) Ludzie tak zachwalają tą książkę, a ja jakoś jeszcze po nią nie sięgnęłam. Ale z Grey'em było tak samo. Cały świat go przeczytał, tylko nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja. Warto wpisać tę lekturę do własnego banku książek na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, jestem ciekawa, czy wciągnie cię od pierwszych stron.

      Usuń
  5. Śliczne czapeczki 😃 To, że Makneta nieco zmieniła formułę naszych środowych spotkań nie znaczy, że nie możemy pokazywać nadal robótek. Do poczytania w środę 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne czapeczki, super akcja )

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczki Basiu śliczne ... a książki... no cóż nadal nie mam zbytnio na nie czasu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do tej książki. A czapeczki stworzyłaś sliczne.
    Może też bym jakies zrobiła. Czy napiszesz mi cos na ten temat. Mail mój znasz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam. I tez ciężko mi szło. Ale od połowy to już nie mogłam się oderwać. Choć do samego końca mnie drażniło to jej picie.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę kiedyś sobie zakupiłam, ale z powodu braku pomysłu na prezent, poszła do pewnej znajomej. Wiele osób zachwala, to pewnie po nią sięgnę. Czapeczki super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne czapeczki :DDD. A książki jestem bardzo ciekawa, może po remoncie, w końcu będę miała czas na czytanie :))).
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, cudne prace, zazdroszczę zajęć, super sprawa:) trzymam kciuki za kolejne prace twórcze:) pozdrawiam ciepło!

    ดูหนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń