wtorek, 25 kwietnia 2017

Żłóbek, jajo, miś , mapka!

Wytyczne kwietniowe w zabawie u Ani są takie jak napisałam w tytule posta.

Tym razem wybrała je dla  nas Lidzia, Czarna Dama z Misiowego Zakątka 

1 . Kartka na Boże Narodzenie  - żłóbek
2. Kartka okolicznościowa - miś, misie
3a. Kartka Wielkanocna - w kształcie jaja
3b. Zamiast kartki wielkanocnej można zrobić kartkę na I Komunię Świętą - wg  mapki 

Jako pierwsza powstała karteczka jajo. Zbliżał się czas wysyłania kartek a ja miałam ich stanowczo za mało. Kartkę pokazałam już w  tym poście



Następna karteczka to kartka bożonarodzeniowa. Do zrobienia  jej wykorzystałam dwie  tekturki. Kartkę też już wcześniej pokazałam  - tu klikaj.




 
Na wyszywanie misia już mało czasu, myślałam że grafiki   też żadnej z misiem nie mam. 
Na szczęście  przypomniałam sobie o pudełeczku z różnościami, tam znalazłam  "misia o małym rozumku", stickersy z misiami i ... Duży zestaw zapomnianych papierów, papierów do wycinania, zestawów koperta +baza angielskiej kolekcji Gorjus. 
Trafiło mi się kiedyś, jak ślepej kurze ziarno i na wyprzedaży w Empiku kupiłam to wszystko 50% taniej. Schowałam , bo takie ładne ;-)



 Karteczka nie ma jeszcze napisu. Ostatnio troszkę szafowałam napisem "sto lat" i mam dużo kartek z tym napisem i problem gdy potrzebne są inne ;-)
Na koniec wszystkie karteczki razem.




16 komentarzy:

  1. Osoba kreatywna nigdy się nie nudzi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyszły Ci karteczki. Takie różne, ale wszystkie świetnie się prezentują.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy karteczki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki urocza grafika z gorjus ale to bn podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki! Jesteś przygotowana na różne okazje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu piękne kartki powstały wg kwietniowych wytycznych. Ale zdecydowanie moim numer jeden jest ostatnia kartka z misiem. Ta grafika jest przepiękna !!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne karteczki, piękne i wyjątkowe:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki. Bożonarodzeniowa szczególnie mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, Basiu!
    Gorjusska skradła moje serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki wyszły uroczo. Ta z misiem jest urzekająca.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu pięknie ,każda karteczka wyjątkowa i ma to coś .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  12. POdziwiam Twoja kreatywność. Karteczki sa sliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki. Ze żłobkiem naj... jak dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki Barbaro:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kartki są prześliczne, ale zdecydowanie najcudniejsza jest ta z miesiem. Totalnie, totalnie pod mój gust!

    OdpowiedzUsuń